Ik zit bij Essent. Paps en mams zitten daar ook al jaren tot volle tevredenheid. Heb ze gebeld om informatie. Werd vriendelijk en allesbehalve opdringerig behandeld. Fijne en snelle service, het was allemaal zo geregeld. Wij wonen met z'n tweeen in een geisoleerd appartement. Alleen gaat het bij ons iets anders omdat we blokverwarming hebben. Is dus niet geheel te vergelijken met een 'normaal' huis.
Herkenbaar Berdien. Haha, een collega van mij had een geintje. Hij vertelde altijd dat ie bij de Rabo werkte en dan ging de beerput aan klachten open! Dat was ie beu. Sindsdien zei ie altijd dat ie bij de Postbank of ABNAMRO werkte. Dan had ie minder last van het gezeur. Ik lag dubbel toen ie dat vertelde en heb het voor de grap ook eens uitgeprobeerd. Hij had gelijk. Zal met een energie leverancier niet anders zijn. Eneco sloeg hier werkelijk alles, dus die zullen er wel niet meer in komen. Dat heeft ruim een jaar geduurd, voor zij hun fouten hadden opgelost.
Nou, de makelaar heeft inmiddels gebeld, alleen met de mededeling dat ze de kijkers van de open huizendag telefonisch niet te pakken krijgt. Beetje balen dus!
Ja dat is waar Het is ook overal altijd wel wat en er zijn altijd klachten. Alleen als je rond zit te kijken dan kan het op dat moment toch wel afschrikken. Morgen maar een nieuwe poging om rond te kijken .
Morgenavond moeten we naar de hypotheekadviseur, de en/of rekening is dan geopend, daar krijgen we de pasjes enz al van. En ook de hypotheekofferte is er dan en we moeten een gezondheidsverklaring invullen..
Zal donderdag eens beginnen met brieven/emails schrijven om het rekeningnummer per 1 mei te wijzigen.
Je kunt het als groot bedrijf ook bijna niet goed doen. Laatst vroeg een klant mij of ik op verjaardagfeestjes nog wel durfde te vertellen dat ik hypotheekadviseur bij de ING was. Uhm.. ja? Als mensen mij aan willen vallen op het feit wat ik bij welk bedrijf doe, dan is dat hun probleem, niet het mijne
Zo is het maar net en sommige klachten nam ik af en toe wel mee. Inmiddels ben ik zelf ook niet zo blij meer met de Rabo. Maar zulke avondjes kunnen heel verhelderend zijn over wat een klant van zijn bank verwacht. Ik vertel nooit waar ik werk, of het moet me gevraagd worden. Bij een getrouwde vrouw doen ze dat zelden.
Rare makelaar hoor. Jammer dat het zo tegenzit! Maar bij interesse bellen kijkers zelf vast ook wel.
Dat is idd ook wel zo ja. Dan maar een beetje tussen alle klachten door kijken. Wil me sowieso even inlezen vandaag in oxxio, essent, eneco en greenchoice.
Leuk dat je getekend hebt Steffiy! Nu ook al begonnen met de financiering regelen of dat nog niet? 29 september duurt nog wel lang, jammer zeg! Kun je wel lekker rustig aan doen!
Jep, a.s dinsdag hebben we een gesprek bij de bank wat betreft de financiering, aangezien er ook een soort van aanbetaling gedaan moet worden(ben ff kwijt hoe het heet)..
Wij zijn druk aan het onderhandelen. Heb geen idee of dit iets gaat worden, verkoper wil niet zakken in de prijs terwijl er eerder was aangegeven dat er nog wel wat onderhandelingsruimte zou zijn. Gisteravond laat kregen we nog een telefoontje met een tegenvoorstel, maar daar worden we nog niet heel vrolijk van. Vandaag maar eens met onze aankoopmakelaar overleggen.
Ben heel benieuwd of jullie eruit gaan komen Imre Het is echt een heel erg leuk huis, maar niet voor die prijs en al helemaal niet met die aanvaardingsdatum. Het lef
Gegronde klachten neem ik ook zeker serieus, die stuur ik ook intern door naar de klachtenafhandeling. Maar iemand die begint te bulderen over korting en Radar.. na-ah. Jij geen respect tonen, ik geen moeite voor jou doen
Berdien, waar vooral veel klachten over zijn bij die energiemaatschappijen zijn over jaarafrekeningen die niet kloppen, maar die zijn uiteraard maar van een handjevol mensen.
Imre, hopelijk gaat het goedkomen, wel fijn dat jullie dan een aankoopmakelaar hebben! Scheelt het veel tussen jullie en hun prijs?
over energie maatschappijen, we hadden eerst Energie NL en daarna Oxxio. De laatste komt er bij ons nooit meer in, Energie NL was veel goedkoper en alles super geregeld. maar voor ons straks niet meer aan de orde gezien we naar DL gaan.
Georgette, vind het persoonlijk ook raar hoor dat de verkopende makelaar achter mensen aan gaat bellen. beetje de omgekeerde wereld. Als ik bij een openhuize route een leuk huis zie bel ik zelf wel de makelaar als ik dat huis nogmaals wil zien, zou het niet op prijs stellen als de verkopende makelaar achter mijn kont aan zou bellen dan was ik zelf snel klaar met dat huis.
Steffy dat duurd inderdaad nog wel erg lang, is daar een speciale reden voor?
Imre dat geef inderdaad wel aan dat er niet veel onderhandelingsruimte is. persoonlijk vind ik 20.000 onder de vp ook wel behoorlijk veel maar het is een begin bod natuurlijk. vind 4 weken nog wel krap om de financiering rond te krijgen, normaal nemen ze daar 6 week voor.
Wij hebben onze hypotheek bij de ING die is vanaf 1 april ingegaan. Ze hebben alles heel netjes gedaan, er moesten rekeningen vooraf betaald worden (en dikke rekeningen ook nog) en wij waren zelf wat laat met insturen van die rekeningen (beetje erg laat, is erbij ingeschoten door de drama met andere rekeningen waar wij het niet mee eens zijn) en alles is met spoed betaald, heel erg netjes en tot op heden ook tevreden. De enige eis die zij stelde voor het verlenen van een hypotheek voor het buitenland is dat wij daar een rekening zouden openen. Prima gedaan, dus daar word de hypotheek afgetrokken en verder niks de rest houden we bij onze bestaande rekening. Is het al zaterdag??? wachten duurd lang!
wat voor de een niet reeel is wil niet zeggen dat het dan voor een ander ook niet reeel is. de vp word niet uit de duim gezogen en makelaars gaan nooit veel boven de taxatie waarde zitten, dan ketsen ze af en kan je een andere makelaar zoeken.