Dat vond ik nog veel meer gedoe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daihyo schreef:Zeker een mooi huis vanaf de foto's! jammer dat dat dan zo tegenvalt. Wij hebben dat een beetje met Eerbeek. Er staan best leuke huizen. Maar als de wind verkeerd staat zit je letterlijk onder de rook van de papierfabriek.
Wij gaan vanmiddag bij dit huis kijken: https://www.funda.nl/koop/dieren/huis-4 ... umlaan-98/
Op de badkamer en de buitenboel (voortuin en verf) na, lijkt het me best een 'af' huis. Ik ben benieuwd hoe het er in het echt uit ziet.
Als het goed is heb ik morgen of woensdag eindelijk alle verklaringen binnen en kunnen we concrete stappen nemen.
Daihyo schreef:Er kan altijd nog behang overheen
Al denk ik dat mijn man me afschiet als ik dat zeg
Ja die hoek vind ik ook echt een voordeel. Maar de rest… het is dezelfde makelaar, dus straks maar even vragen of het de moeite is om een bezichtiging te regelen. Het ziet er nog wel prima uit, maar wel iets gedateerd. Maar daar kun je prima in douchen of koken. Ik heb wel een lichte allergie voor schrootjes
karuna schreef:Chevax zonde zeg, maar een dergelijke omgeving zou voor mij los van de visuele dingen ook niet veilig voelen om te wonen
_San87_ schreef:Daihyo schreef:Er kan altijd nog behang overheen
Al denk ik dat mijn man me afschiet als ik dat zeg
Ja die hoek vind ik ook echt een voordeel. Maar de rest… het is dezelfde makelaar, dus straks maar even vragen of het de moeite is om een bezichtiging te regelen. Het ziet er nog wel prima uit, maar wel iets gedateerd. Maar daar kun je prima in douchen of koken. Ik heb wel een lichte allergie voor schrootjes
Ja, schrootjes zijn idd vreselijk.
Ik zou t vragen. Misschien voelt t wel helemaal goed daar.
Daihyo schreef:Ik vind dat geel dus echt niet mooi
Maar goed, verfroller is ook zo gepakt. De voortuin is prima te doen. En de badkamer is voor nu prima en zou op termijn aangepakt kunnen worden. Hij is 1x2m, dus dat zijn ook de kosten niet
Verder is het heel prima
Locatie vind ik erg mooi. Je kunt zo het bos in lopen.
Ik hoef ook niet een 100% af huis. Maar 80% af zou wel fijn zijn
Edit: in dezelfde straat staat ook deze te koop: https://www.funda.nl/koop/dieren/huis-4 ... umlaan-64/
Keuken, badkamer en wc zijn wat ouder, maar nog wel bruikbaar. Ik geloof dat ik de keuken wel zou aanpakken. De rest zou later kunnen. Hoek is wel interessant. Meer ruimte voor de motoren.
Daihyo schreef:
In die andere zit een wateraansluiting in 1 van de slaapkamers. Daar kan ook een washok van gemaakt worden, maar dan groter
Inclusief kledingkasten, ruimte voor strijkplank, wasmachine, droger, wasrek