Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
C_estmoi schreef:Wij hebben gisteren een bod uitgebracht! Het gaat om een ex-sociale huurwoning waar we voorrang op hebben ivm achterlaten huurwoning.. Tot dusver zijn wij de enige (met voorrang) die geïnteresseerd zijn dus nog even duimen t/m dinsdag, en dan hebben we misschien zomaar een huis!
Rinske schreef:Wij wilden bieden op de sociale huurwoning waar mijn schoonmoeder uit ging en waar mijn vriend ook 20 jaar heeft gewoond. Maar we kregen geen voorrang, moesten maar gewoon meebieden met de rest. Hadden we geen zin in, en ben blij dat we nu een leuker huis hebben gevonden.
Zonnebloem92 schreef:Mijn moeder wil bieden op een huis.
Situatie schets:
Leuk huis die nu 2 weken te koop staat voor 279.000, in een buurt waar huizen meestal rond de vraagprijs weggaan (soms er iets overheen).
Ze vraagt nu aan mij wat ik zou bieden en hoe.
Zelf heb ik 4 jaar geleden direct een eindbod neergelegd van 290.000 op ons huis van 299.000, welke al 7 maanden te koop stond.
Maar waren andere tijden en dat huis stond al veel langer te koop.
Wat adviseren jullie?
Marijke_1995 schreef:Tof om hier succesverhalen te lezen, dat geeft toch een beetje moed![]()
Ik heb deze week ook een bod uitgebracht (11% boven de vraagprijs), maar er was een investeerder die nog hoger bood en ook nog eens geen voorbehoud van financiering nodig hadDus helaas.
Yipee schreef:Marijke_1995 schreef:Tof om hier succesverhalen te lezen, dat geeft toch een beetje moed![]()
Ik heb deze week ook een bod uitgebracht (11% boven de vraagprijs), maar er was een investeerder die nog hoger bood en ook nog eens geen voorbehoud van financiering nodig hadDus helaas.
Gelukkig zijn er inderdaad ook nog genoeg mensen succesvol! Wat jammer dat het bij jou niet gelukt is zeg. In welk gebied zoek je? Zonder voorbehoud van financiering is ook iets waar de meeste reguliere woningzoekers niet tegenop kunnen. Even balen en weer verder!