Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BETUWE schreef:Het is echt prachtig geworden lucifertje!
Spannend Upendo, hoever zijn ze verder bij jullie?
Wij hebben ondertussen ook een dak erop zitten, nu zijn ze druk bezig met de buitenkant te metselen.
upendo schreef:BETUWE schreef:Het is echt prachtig geworden lucifertje!
Spannend Upendo, hoever zijn ze verder bij jullie?
Wij hebben ondertussen ook een dak erop zitten, nu zijn ze druk bezig met de buitenkant te metselen.
Hier hebben ze alle binnenmuren, de grove vloeren en de dakbasis erop zitten.
Het lego bouwpakket is klaar, zeg maar.![]()
Afgelopen week hebben ze ook de steigers opgebouwd en daar staan nu de stapels bakstenen op klaar dus ik verwacht dat ze een dezer dagen beginnen met metselen.
Bij jullie gaat het dan ook hard! Fijn hoor!
Ik ben zo blij dat de bouw gewoon doorgaat ondanks de Corona-crisis..
Dat gaat ook best hard Susem! Gaan ze het ook halen naar verwachting?
Delphi schreef:Hier de aannemer op visite gehad voor wat laatste puntjes op de i. Die vertelde dat veel fabrieken dicht zijn of maar deels leveren. Ze kwamen nu bij nieuwbouwwoningen echt in de problemen doordat kozijnen en keukens e.d. niet meer (op tijd) geleverd worden.
SuSem schreef:Delphi schreef:Hier de aannemer op visite gehad voor wat laatste puntjes op de i. Die vertelde dat veel fabrieken dicht zijn of maar deels leveren. Ze kwamen nu bij nieuwbouwwoningen echt in de problemen doordat kozijnen en keukens e.d. niet meer (op tijd) geleverd worden.
Die berichten heb ik ook van onze keukenboer gehoord. Maar zij hebben nu alleen problemen met Duitse leveranciers. Onze keuken wordt in Nederland gemaaktplanning voor de keuken is 8/9 juni..
SuSem schreef:Zolder over de volledige breedte, met vaste trap. Laten we vooralsnog als 1 grote ruimte, maar kunnen we met gemak meerdere kamers maken