Ik spaar de tuintjes ook! heb nu Broccoli radijs tomaatjes basilicum spinazie rucola radijs en al heel wat dubbelen.. rucola en broccoli is bij mij vandaag boven gekomen!! Als iemand interesse heeft in (gratis hoor) dubbele tuintjes in lunteren pb maar!! Wij doen zelf elke week boodschappen bij ah online dus wij krijgen ze wel bij elkaar
Ik heb ruccola en tomaatjes erbij dus nu tomaten dubbel voor wie wil ruilen.
Urbanus
Geplaatst: 12-03-16 17:14
Ik wil wel tomaatjes, ik heb broccoli, doperwten en radijsjes dubbel. Dus nog op zoek naar Tijm, basilicum, tomaatjes, peterselie, courgette en venkel. Oh en wortel.
Jeeej, ik heb ook mijn eerste moestuintjes...! En als iemand twijfelt over de hoeveelheid grond... Zeker minder dan vorig jaar!
Yucca
Geplaatst: 12-03-16 17:58
Yes! Ik ga dit jaar ook weer voor de moestuintjes!!
Ik ben gezegend met een schoonzus die voor haar werk boodschappen besteld bij de AH, en ze vraagt voor mij de moestuintjes erbij. Vandaag dus 12 moestuintjes gekregen, super blij mee!
Volgens mij heb ik nu 2x wortel, doperwten, sperzieboon, 2x courgette, 2x augurk, komkommer, 2x watermeloen, peterselie en tuinkers. Ben wel baan het nadenken wat ik met de watermeloen doe, die moet in een kas....alleen die heb ik (nog) niet.
Voorlopig plant ik ze nog niet...eerst moet het buiten wat warmer zijn!
Als iemand tomaatjes wil hebben stuur dan even een pb met wat je te ruil hebt.
Ik heb eventueel ook nog verschillende van vorig jaar te ruil als iemand dat leuk vind heb zo'n beetje alles (halve doos vol) behalve de aardbei.
Anoniem
Geplaatst: 12-03-16 19:00
Iets klopt er ook niet met die blokjes aarde. Ik heb een rucola met heel weinig. Gewoon maar een half blokje. Terwijl bij sommige andere het blokje een stuk groter is. En denk ook wel genoeg zal zijn (vorig jaar had ik telkens teveel). Najah zie het wel, heb evt nog genoeg potjes van vorig jaar. Maak ik gewoon een hele berg aarde en ga dan beginnen zaaien
Ik wil denk ook nog andere tomatenplantjes gaan kopen. In Rotterdam heb je Uit je eigen stad. En die hebben van een aantal rassen plantjes te koop voor €1 per plantje.
Wij hebben sinds gisteren doperwten, sperziebonen, 2x rucola, 2x basilicum en rode biet. Mn dochter heeft er een aantal van mn schoonmoeder gekregen. Dus we zijn vandaag weer aan het zaaien geweest. De sla mix van van de week komt al op. Mn man hoopt op de watermeloen, die wil hij graag uitproberen.