om met je mee te kunnen denken qua aanbiedingen is het wel handig te weten welke supermarkten jij in de buurt hebt en of je bijv. een action/xenos/bazar toko's in de buurt hebt
Wat ik standaard in de kast/vriezer/koelkast/voorraad heb:
voorraad: rijst, pasta, meel (ivm glutenvrij dieet, pasta en meel heb ik dus over het algemeen een grote hoeveelheid van staan omdat ik dat 1x per half jaar online inkoop), aardappelen, uien, veel kruiden zowel kruidenmixen (voor vlees, heb bbq/kip/speklapjes) als droge kruiden in potje (nootmuskaat, kerrie ed) en gedroogde verse kruiden (italiaanse kruiden, oregano, dille etc), en verse kruiden (vensterbank heb ik basilicum, bieslook, peterselie en koriander staan), verder natuurlijk ook knoflook. En linzen en kikkererwten.
Kast: kruidenmixen voor nasi (boemboe), chili con carne, potten/blikken groenten en erwtensoep, siroop, koffie, thee, koffiemelk, suiker, voorraadje wasmiddelen/schoonmaakmiddelen/verzorgingsproducten, vis in blik, rookworst, knakworstjes, braadstomen mixen (kwamen bij xenos vandaan voor 25 ct lol), potten 'zuur' (atjar, augurk, uitje), sauzen, tomatenblokjes in blik, gezeefde tomaten (van die goedkope pakjes), geconcentreerde tomatenpuree (van die miniblikjes), havermout (nog 6 pakken, glutenvrij nl), stroop (voor pannenkoeken/bruine bonen met spek/stroop), vuilniszakken, diepvrieszakjes
Vriezer: vlees uit aanbiedingen, ingevroren zelfbereide maaltijden, zelf versneden en ingevroren groenten (paprika, boontjes), kant en klare groenten (nasimix, spinazie (blok), zakken), aardappelproduct(en) (schijfjes/rostirondjes/ovenfriet), ingevroren vleeswaren
Koelkast: roomkaas, spekjes, sauzen (chilisaus, sambal, ketjap qua smaakmakers, ook satésaus, 'blanke' saus, laatste kan knoflooksaus, mayo, joppiesaus etc zijn maar niet allen tegelijk want zoveel saus eet ik ook weer niet lol, 'rode' saus, ketchup of curry
geraspte kaas, groenten die ik altijd wel heb liggen: prei, paprika, champignons, tomaten, wortel, verder open potten zuur, feta
Verder heb ik ook altijd wel eieren in huis maar deze staan niet in de koelkast
Als ik iets uit mijn voorraad gebruik vul ik het weer aan of ik moet er door een aanbieding zoveel van hebben staan dat aanvullen voorlopig niet nodig is. Met wat ik standaard in huis heb kan ik altijd wel een budgetarme maand aan met alleen maar wat vers kopen (melkproducten, groenten/fruit)
Geen idee of je er wat aan hebt maar dit kon ik me zo snel bedenken zonder de koelkast/vriezer/voorraadkast ook daadwerkelijk open te trekken 
edit: voor diegenen die het zich afvragen... ik ontbijt met havermout en eet glutenvrij vandaar dat er geen brood/ontbijtproducten tussen staan, anders zou ik waarschijnlijk ook standaard wel wat afbakbroodjes, beschuit, crackers standaard in de kast staan en zoet beleg.
lunch is wisselend, kan (maaltijd)soep zijn, salade, roerei (met nodige vulling), uitsmijter, pannenkoeken (havermoutpannekoeken), broodproduct maar ook gewoon een tweede keer warm eten... wel kleinere porties dan 's avonds