Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malenka schreef:Ik heb wel wat ervaring met het plannen van tuinen. Maar met name voor mijn studie en in de praktijk voor veel kleinere tuinen. Maar ik wil graag meer ervaring opdoen. Meedenken zou ik erg leuk vinden. Ik ben wel meer van de natuurlijke tuinen voor strakke gazons en verhoogde border bakken moet je niet bij mij zijn. Wel kan ik bijvoorbeeld helpen met het plannen van een cottagetuin en permacultuur toepassen.
Janine1990 schreef:Wat zit er in zo'n basis opzet dan Kaka?
Ik wil er toch dit jaar ook wel graag aan geloven, maar jeetje wat is dat moeilijk. Kijk, de inrichting vind ik niet zo'n probleem. Dat heb ik al wel aardig in mijn hoofd. Maar planten? Ik ben niet zo heel erg van het tuinieren, maar of ik de juiste planten kies vraag ik me afZeker bij elkaar
![]()
Nouja, voor de mensen die wel in de buurt van Groningen wonen (ik zit richting grens met Friesland, onderin), ik heb in de aanbieding 2 x rhodondendron, 2 x sneeuwbal 'dawn' (januari-februari) en nog wat onbekende dingen. Zijn daar ook websites of apps voor? Die planten/struiken herkennen?
Janine1990 schreef:Wat zit er in zo'n basis opzet dan Kaka?
Ik wil er toch dit jaar ook wel graag geloven, maar jeetje wat is dat moeilijk. Kijk, de inrichting vind ik niet zo'n probleem. Dat heb ik al wel aardig in mijn hoofd. Maar planten? Ik ben niet zo heel erg van het tuinieren, maar of ik de juiste planten kies vraag ik me afZeker bij elkaar
Malenka schreef:Ik heb wel wat ervaring met het plannen van tuinen. Maar met name voor mijn studie en in de praktijk voor veel kleinere tuinen. Maar ik wil graag meer ervaring opdoen. Meedenken zou ik erg leuk vinden. Ik ben wel meer van de natuurlijke tuinen voor strakke gazons en verhoogde border bakken moet je niet bij mij zijn. Wel kan ik bijvoorbeeld helpen met het plannen van een cottagetuin en permacultuur toepassen.
Rebecca schreef:Janine1990 schreef:Ik vermoord hem straks...
Zie een der voorgaande posts
![]()
Krijg mijn vader vast niet gek genoeg met zijn Peugeot er heen te gaan, had hem met liefde willen halen
Malenka schreef:Bij mij is zelfs de Helleborus kapot. En die bloeide net...
Ik reageer trouwens later op de berichten over tuinontwerpen. Op het moment heb ik de energie niet. Maar ik heb ze gezien.