Dat werkt ook neem ik aan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aulaantje_x schreef:Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ook ik ben inmiddels in staat om mijn iPhone een flinke zwieper uit het raam te geven.
Voorheen kon ik via de persoonlijke hotspot op mijn telefoon internetten op mijn MacBook Air (2013 versie). Echter heb ik een keer de USB kabel gebruikt omdat de iPhone ook nagenoeg leeg was en ik dacht: 2 vliegen in een klapsinds ik dat gedaan heb kan mijn MacBook de iPhone niet meer vinden in de lijst met wifi-netwerken! Ik heb het met mijn vaders iPhone geprobeerd die exact dezelfde instellingen heeft en die pakt hij wel.
![]()
Iemand enig idee wat ik kan doen?
Shiloh schreef:Heb je al gekeken of je telefoon in aanmerking komt voor het accuvervang programma van apple? Er was namelijk iets met de batterij van de 5S en bij sommige toestellen zouden ze die kosteloos vervangen.
Heeft iemand enig idee hoe ik kan instellen dat hij foto's maakt zo groot als het scherm van mijn iphone? Hij maakt bij mij de hele tijd kleinere foto's. Terwijl ik weet dat het moet kunnen, de iphone vna mijn moeder (ook een iphone 6) maakt namelijk wel gewoon foto's die groter zijn.