[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMe2

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:57

Cynthiar: Maar zoals bij de supermarkten e.d kan je ook van die kaarten kopen die je cadeau kan geven.
Dat werkt ook neem ik aan? :)

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:59

Ja tuurlijk. Maar ik dacht dat je nu de deur niet uit wilde om te gaan halen.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 22:07

Nee, nu ook niet meer :P
Morgen! ;)

Ik ga morgen even kijken of het gaat lukken!
Bedankt voor je antwoord! :)

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 15:08

Hoi! Ik vroeg me af of jullie me kunnen helpen.
Ik heb sinds twee weken de iPhone 5C. Hele fijne telefoon, ben er erg blij mee :) Ik ontvang ook mijn e-mail o deze telefoon, van zowel mijn privé als mijn schoolmail. Echter krijg ik op mijn privé mail een hoop spam en rotzooi binnen wat ik altijd meteen verwijder. Dus ik heb nogal wat ongelezen e-mail op een dag. Deze open ik dan en verwijder ik vervolgens.
Maar nu komt het probleempje. Nadat ik alle e-mails heb bekeken en verwijder, sluit ik mijn e-mail af en komen ze gewoon allemaal weer terug. Ik heb dan weer opnieuw X aantal ongelezen e-mail, precies dezelfde als die ik had verwijdert. Ik moet ze vaak een keer of twee/drie verwijderen voordat ze echt wegblijven :P Opzicht niet een heel groot probleem dus, maar k ben bang dat ik dadelijk per ongeluk belangrijke e-mails ga wegooien. Is r iemand bekend met dit probleem?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 16:31

Klinkt alsof er iets niet goed gaat met de synchronisatie. Geen idee hoe dat werkt. Krijg je met Google niets gevonden?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 18:23

Jongens ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik ben echt in staat om mijn imac door het raam te gooien _-:( Ik heb al eerder aangegeven dat ik wifi problemen heb. Nu heb ik de boel geüpdate en nu is het alleen maar erger geworden. Ik moet mijn imac 3x herstarten wil ik voor 10 minuten normaal internet hebben. Dit is al de 3de poging om dit bericht te versturen want iedere keer weer zegt ie dat ie geen verbinding kan maken met de service..

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:17

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ook ik ben inmiddels in staat om mijn iPhone een flinke zwieper uit het raam te geven.
Voorheen kon ik via de persoonlijke hotspot op mijn telefoon internetten op mijn MacBook Air (2013 versie). Echter heb ik een keer de USB kabel gebruikt omdat de iPhone ook nagenoeg leeg was en ik dacht: 2 vliegen in een klap :) sinds ik dat gedaan heb kan mijn MacBook de iPhone niet meer vinden in de lijst met wifi-netwerken! Ik heb het met mijn vaders iPhone geprobeerd die exact dezelfde instellingen heeft en die pakt hij wel. -O-

Iemand enig idee wat ik kan doen?

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 09:59

Aulaantje_x schreef:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ook ik ben inmiddels in staat om mijn iPhone een flinke zwieper uit het raam te geven.
Voorheen kon ik via de persoonlijke hotspot op mijn telefoon internetten op mijn MacBook Air (2013 versie). Echter heb ik een keer de USB kabel gebruikt omdat de iPhone ook nagenoeg leeg was en ik dacht: 2 vliegen in een klap :) sinds ik dat gedaan heb kan mijn MacBook de iPhone niet meer vinden in de lijst met wifi-netwerken! Ik heb het met mijn vaders iPhone geprobeerd die exact dezelfde instellingen heeft en die pakt hij wel. -O-

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Je lijst met wifi-netwerken van je Mac verwijderen?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 00:02

|( sinds de laatste update ben ik mijn beltoon en sms toon kwijt waar ik zo aan gehecht ben...
Iemand een idee hoe ik die terug zou kunnen halen?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 09:22

JA volgens mij staan die toch gewoon in je lijst bij Tonen boven aan als je je Iphone aan sluit.

Ik heb hem ook Eindelijk geüpdatet naar ios 8 en kreeg een helder moment welk wachtwoord er op me sleutel stond van het automatisch back-up.

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 12:33

Ikbenellen: dat heb ik ook gehad na de update! Er is ergens een iTunes link om dat te herstellen.
Moet je ven bij iculture zoeken.. Ik kan 'm nu zo gauw niet vinden.. Maar het werkt wel!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 12:24

Iemand hier bekend met de powerguard app? Die is vandaag gratis in de app van de dag.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 14:18

Ik heb vanmorgen een nieuwe accu voor m'n 5S besteld. Ding loopt echt idioot snel leeg en gisteren was ik aan het facetimen met 40% batterij, binnen een minuut leeg. Heb nog garantie maar no way dat ik die idioten van Dynafix/Vodafone aan mijn telefoon laat komen, dan doe ik het liever zelf, weet ik tenminste dat ik geen defect toestel terug krijg..

Wel idioot, dat ding is van oktober 2013, de eerste batch toestellen. Accu van m'n MacBook is van maart 2011 en die heeft nog altijd 88% capaciteit, schommelt al ruim een jaar tussen 87 en 92%... Heb de batterij van m'n 5S doorgemeten, heeft nog maar 63% capaciteit over. Idioot ding :P

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 14:23

Heb je al gekeken of je telefoon in aanmerking komt voor het accuvervang programma van apple? Er was namelijk iets met de batterij van de 5S en bij sommige toestellen zouden ze die kosteloos vervangen.

Heeft iemand enig idee hoe ik kan instellen dat hij foto's maakt zo groot als het scherm van mijn iphone? Hij maakt bij mij de hele tijd kleinere foto's. Terwijl ik weet dat het moet kunnen, de iphone vna mijn moeder (ook een iphone 6) maakt namelijk wel gewoon foto's die groter zijn.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 14:30

Dat was volgens mij bij de 5 shiloh, niet de 5s

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 18:37

Hallo bokkers,

Ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik ben op zoek naar een nieuwe Iphone:
Ik heb nu de Iphone 4S maar helaas is de achterkant gebarsten door het vele vallen :+

Ik ben/was zeer tevreden van de 4 en zeker niet van plan de 6 te kopen want die is me veel te duur.
Hoe bevalt de 5? En wat is het beste? De 5c of de 5s?

Een camera die mooiere foto's maakt is altijd welkom en meer ruimte dan 8GB ook (wat ik nu heb met de 4).
Maar ik wil hem nog steeds in mijn broekzak kunnen steken voor bij de paarden.

Wat is jullie ervaring met de 5?

Edit: ik kan ook de 4 (S?) opnieuw kopen voor €200 bij Krefel (elektronica winkel)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 19:05

@Amaris ik heb een 4S gehad en een 5 en nu heb ik een 6. De 5 was voor mij een misser, vreselijke batterij, ondanks dat ik vrijwel alles uit had staan, hing ie de hele dag aan de stroom en liep ie leeg waar je naar keek. Hij kwam niet in aanmerking voor vervanging batterij.
De 4S beviel me prima, alleen een wat klein scherm en ik had wat weinig ruimte om dingen erop te zetten. Nu heeft een vriendin hem en ze klaagt steen en been over de batterij. Snap er niets van, want die was stukken beter dan van de 5 (nu mijn reservetoestel).

De 6 vind ik geweldig, ik heb wel een 64 g genomen en die is lekker snel, de batterij gaat lang mee en het scherm is lekker groot.
Maar ja, zoveel mensen, zoveel meningen natuurlijk :)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 19:40

Zou nu niet meer voor een 4 gaan, dat is echt een verouderd model qua software.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 20:08

Ik denk dat ik ook voor de 5s ga gaan Armaris,
Goeie specs en vind hem er mooi uitzien. Geheugen is wel wat minder, maar heb geen geld voor meer dan 16gig.
Er staan hier nog een paar reacties van mensen die een hebben, anders moet je het even doorzoeken.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 20:36

Ik ben de 8GB gewoon dus een 16GB is dan een wereld van verschil :+
Ik zal eens het topic doorspitten op reacties, ik wacht nog wel even want het is een zeer dure aankoop.
Wil zeker zijn dat ik de juiste kies :P

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 21:57

Ik zat/zit met hetzelfde :Y)
Denk ook van: neem de 5c, is goedkoper dus kun je sneller halen in de winkel. Maar de 5s is net een tikkeltje beter en mooier (vind ik) dus ik ga gewoon niet meer twijfelen en sparen :+

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 22:28

Shiloh schreef:
Heb je al gekeken of je telefoon in aanmerking komt voor het accuvervang programma van apple? Er was namelijk iets met de batterij van de 5S en bij sommige toestellen zouden ze die kosteloos vervangen.

Heeft iemand enig idee hoe ik kan instellen dat hij foto's maakt zo groot als het scherm van mijn iphone? Hij maakt bij mij de hele tijd kleinere foto's. Terwijl ik weet dat het moet kunnen, de iphone vna mijn moeder (ook een iphone 6) maakt namelijk wel gewoon foto's die groter zijn.

Dat is (in mijn geval helaas) de iPhone 5 :) Ach, ik weet hoe het moet dus ik ga niet moeilijk doen om een accu van 15 euro :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 09:56

Krijg raar mailtje van "Apple". Link stuurt door naar vreemde site dus maar niks ingevuld.

Afbeelding

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 10:10

Ik krijg ook wel eens van dat soort mailtjes, als ik vanaf een ander device mn account heb benaderd, maar dat ziet er dan niet helemaal zo uit... lijkt mij een beetje vreemd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 10:11

Ja mij ook. Heb Apple support gesprek ingepland voor vanmiddag. Dan weet ik meer :)