We hebben deze vloer besteld

De keuken is knalrood

Echt spannend en super leuk allemaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimL86 schreef:Ik kom hier even binnen vallen.
Wij hebben een nieuw huis gekocht waar we 1 november de sleutel van krijgen.
Er zit nu een beetje vies tapijt op de trappen dus we hebben besloten om die te laten bekleden.
Zijn er hier meer mensen die dat gedaan hebben?
In ons huidige huis hebben we het met laminaat laten bekleden en dat bevalt op zich prima, maar ik ben toch eens benieuwd wat andere hebben en wat ze ervan vinden.
Leer vind ik ook mooi maar is volgens mij wel erg duur.
En we hebben 2 kleine kinderen dus dat is ook wel iets om rekening mee te houden.
Dit is onze huidige trap.
[ [url=m/6bNPlc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit die in het nieuwe huis. We dachten om deze keer misschien voor antraciet te gaan.
[ [url=m/S5D8gW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wendy15 schreef:Ben benieuwd hoe het wordt malenka!
Wauw wat mooi die trap!
Mag ik vragen wat zoiets kost?
Bij ons zit vloerbedekking op, die willen we eraf halen en gaan eerst schuren en schilderen (want budget) maar op den duur zou zoiets wel heel gaaf zijn.
Wendy15 schreef:Heel mooi San! Wilde je voor je tekenen je tafel niet tegen het raam ivm lichtval?
Blijft bijzonder hè hoe kleuren bij ander licht, op een andere plek, zo anders lijken.
KimL86 schreef:Ziet er mooi uit San.
Veerle, hoe de kleur bij jou uitkomt vind ik ook erg mooi.
Wendy, ja gek is dat hè.
Op mijn werk moet ik van schoenen de kleuren benoemen en soms zie je dezelfde schoen op een andere dag en dan denk ik echt, huh hoezo heb ik deze zo genoemd.
Gewoon een zonnige of bewolkte dag maakt al enorm veel verschil met kleuren.
_San87_ schreef:Wendy15 schreef:Heel mooi San! Wilde je voor je tekenen je tafel niet tegen het raam ivm lichtval?
Blijft bijzonder hè hoe kleuren bij ander licht, op een andere plek, zo anders lijken.
Het is en deur naar ons dakterras, dus nee dat is niet handig, haha. En ik wil sowieso geen zonlicht op m'n papier, dus dit lijkt mij de mooiste oplossing.
Kleuren zijn raar. We hebben deze kleur ook op de slaapkamer, en daar lijkt ie ook weer anders.