Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
arabella2000 schreef:![]()
![]()
![]()
Jeej de hypotheek is rond
LinsxDot schreef:Wij hebben 3 afspraken met makelaars we gaan het zien spannend
mirriezz schreef:Gefeliciteerd gianti!
Wij gaan vandaag praten bij de hypotheekadviseur. Ik vind het erg spannend. Ben benieuwd hoeveel we nou kunnen lenen eigenlijk, ook ivm mijn uitzendcontract... Ben bang dat we het op mijn vriend zijn loon net niet redden.
Cayenne schreef:Gefeliciteerd Gianti!
Mirriez, zijn jullie niet van tevoren al wezen praten over de mogelijkheden? Dan weet je al een beetje waar je je op kunt richten. Wij hebben vooraf ook een oriënterend gesprek gehad. Het was wel even slikken, maar dan weet je waar je aan toe bent.
Jeetje Janine, wat een gedoe om een intentieverklaring! En eigenlijk stelt het document niet eens zoveel voor, want je kunt er geen rechten aan ontlenen, dus wat doen ze moeilijk zeg
mirriezz schreef:Irritant Janine! Vervelend dat men niet met je meewerkt...
Cayenne: we gingen eigenlijk voor een huis van 2-2.2 ton. We zijn nu best wel verliefd op een huis van 2.6 ton geworden.. oeps.
Aangezien mijn schoonvader een prima eigen bedrijf heeft gehad en nu veel pensioengeld heeft, is de kans klein dat we uiteindelijk de financiering niet rond krijgen.
Ik wil alleen toch het liefst zoveel mogelijk zelf doen, ik neem liever geen lening bij mijn schoonvader.
Verder zit ik een beetje in eenzelfde hoekje als Janine. Ik werk nu voor het uitzendbureau, maar het bedrijf hier wil die er liever tussenuit, ik vind dat ook prima. Dat zou per eind augustus kunnen. Maar dus geen perspectief/intentieverklaring, terwijl het lastig is om zonder werk te komen zitten (uitgezonderd van december, waren er in 1,5 week al 2 werkgevers aan mij aan t trekken, ik vers van school)
Het betalen van een hypotheek is t probleem dus niet, het krijgen evt wel
mirriezz schreef:Irritant Janine! Vervelend dat men niet met je meewerkt...
Cayenne: we gingen eigenlijk voor een huis van 2-2.2 ton. We zijn nu best wel verliefd op een huis van 2.6 ton geworden..
Revanches schreef:mirriezz schreef:Irritant Janine! Vervelend dat men niet met je meewerkt...
Cayenne: we gingen eigenlijk voor een huis van 2-2.2 ton. We zijn nu best wel verliefd op een huis van 2.6 ton geworden..
Ben je er al over uit of het het nieuwbouwhuis wordt waar je een optie op hebt? En is die al gebouwd of moet die nog gebouwd worden?
Succes bij de hypotheekadviseur.