Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loveu_p

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 18:52

Hallo allemaal:)
Ik wil graag een nieuwe telefoon gaan kopen, weet alleen niet goed welke.
Mijn budget is maximaal €100,- Liefst een redelijk groot scherm, maar hoeft niet echt zo 'lomp' groot, 4 inch vindt ik een mooie maat. Wie heeft er tips? :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 18:56

Loveu_p: De Doogee Voyager 2!!!

Quad schreef:
De Doogee Voyager2 DG310, kost incl. verzending ongeveer 70 euro.
Heb hem binnen.!
Ziet er stevig uit.
Is iets groter dan mijn Galaxy s5 en ook iets platter.
Start snel op.
Is eigenlijk net zo snel (misschien zelfs sneller) dan mijn Galaxy S5.
YouTube en Facebook, muziek spelen, alles gaat snel en zonder haperen.
Kan bijna niet geloven dat ik iets meer dan 60 euro heb betaald voor dit apparaat.
Zo op het eerste gezicht krijgt ie een dikke 10!
Ik denk zelfs dat als bijv. het beeldscherm van mijn Galaxy s5 stuk gaat, dat ik dan liever een doogee Voyager2 koop dan dat ik mijn kapotte scherm laat maken.
Is goedkoper,en die telefoon komt echt in de buurt van de Galaxy.

loveu_p

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:03

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:05

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 11:15

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 11:16

Tinkerloos schreef:
Loveu_p: De Doogee Voyager 2!!!

Quad schreef:
De Doogee Voyager2 DG310, kost incl. verzending ongeveer 70 euro.
Heb hem binnen.!
Ziet er stevig uit.
Is iets groter dan mijn Galaxy s5 en ook iets platter.
Start snel op.
Is eigenlijk net zo snel (misschien zelfs sneller) dan mijn Galaxy S5.
YouTube en Facebook, muziek spelen, alles gaat snel en zonder haperen.
Kan bijna niet geloven dat ik iets meer dan 60 euro heb betaald voor dit apparaat.
Zo op het eerste gezicht krijgt ie een dikke 10!
Ik denk zelfs dat als bijv. het beeldscherm van mijn Galaxy s5 stuk gaat, dat ik dan liever een doogee Voyager2 koop dan dat ik mijn kapotte scherm laat maken.
Is goedkoper,en die telefoon komt echt in de buurt van de Galaxy.

Misschien dat ik hem ook eens ga bestellen dan... Waar heb je die vandaan? ^^

EDIT: ik zie wel dat de processorsnelheid van deze telefoon niet zo geweldig is...
En hij lijkt me best wel groot, iets groter dan de s5 en ik vind de s5 al huuuuge haha.

Heeft iemand misschien een vergelijkbare telefoon die iets kleiner is?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 12:22

Hahaha, hij is nog geen halve cm langer dan de s5.
De mijne komt hier vandaan. http://www.to2c.com/
Ik vind hem snel?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 14:15

Ik dat ik hem binnenkort toch ga bestellen.

De processor is ook snel, op Tweakers staat het verkeerd geschreven bij de specificaties.
Daar staat namelijk 1.3 MHz, wat neerkomt op 0,0013 GHz --> volgens mijn vriend zou een aardappel dan nog sneller zijn :') Ik heb even op een andere site gekeken en hij blijkt 1GHz te zijn :)

Bedankt voor je website :D
Heb je ook garantie iets? :) Kun je je nummer behouden?

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 14:33

magootie schreef:
Ik wil me hier melden!

Ik heb sinds deze week de nieuwste Sony telefoon! De Sony Xperia Z3 Compact! Fantastisch ding! Kreeg omdat het een pre-order was ook nog een gratig koptelefoon twv 150,- cadeau!

Ik ben wel blij met je reactie! Ik zat die telefoon ook te overwegen, maar met zo'n goed bericht wordt het hem dus zeker! Is ie ook lekker in de hand? Snel? goede tools? Echt waterdicht?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 15:07

xMyrth schreef:

De processor is ook snel, op Tweakers staat het verkeerd geschreven bij de specificaties.
Daar staat namelijk 1.3 MHz, wat neerkomt op 0,0013 GHz --> volgens mijn vriend zou een aardappel dan nog sneller zijn :') Ik heb even op een andere site gekeken en hij blijkt 1GHz te zijn :)

Garantie kennen Chinese webshops wel, nummerbehoud is van je provider afhankelijk. De processor snelheid is 1.3Ghz, is een quadcore van MediaTek.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:17

Vandaag mijn Sony Xperia Z3 die ik sinds vorige week zaterdag binnen had retour gestuurd.
Er was sinds dag 1 al wat mis het het scherm, ze repareren het of ik krijg gewoon een nieuwe. :)

Niet denken dat het een slechte telefoon is, hij is geweldig, alleen was er gwn een fabrieksfoutje denk ik.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:19

_Bitje_ schreef:
magootie schreef:
Ik wil me hier melden!

Ik heb sinds deze week de nieuwste Sony telefoon! De Sony Xperia Z3 Compact! Fantastisch ding! Kreeg omdat het een pre-order was ook nog een gratig koptelefoon twv 150,- cadeau!

Ik ben wel blij met je reactie! Ik zat die telefoon ook te overwegen, maar met zo'n goed bericht wordt het hem dus zeker! Is ie ook lekker in de hand? Snel? goede tools? Echt waterdicht?

Alles wat je noemt is fijn aan de Sony Z3!
En 100% waterdicht ja!

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:33

xMyrth schreef:

Misschien is de Lenovo Vibe S660 iets meer geschikter voor jou: http://www.to2c.com/lenovo-s660-4-7-inc ... tooth.html

Is wat compacter dan de Doogee DG310.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:19

ik ben aan het kijken welke telefoon ik ga aanschaffen...ofwel, ik in mijn abbo ga mikken ;)
maar ik twijfel momenteel tussen de note 3 neo of de s4 van samsung...
ik heb nu een galaxy s advance die ik nog steeds moet updaten naar jellybean 4. nogwat (zit nu nog met 2. een beetje)
moet alleen eens uit gezocht zien te krijgen hoe de accu's van die twee zich houden in het gebruik.
ik heb veel toegang tot wifi en zet de pakketgegevens dus alleen aan indien nodig , scheelt al een stuk wat betreft accuduur.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:25

Sonja_vR schreef:
ik ben aan het kijken welke telefoon ik ga aanschaffen...ofwel, ik in mijn abbo ga mikken ;)
maar ik twijfel momenteel tussen de note 3 neo of de s4 van samsung...
ik heb nu een galaxy s advance die ik nog steeds moet updaten naar jellybean 4. nogwat (zit nu nog met 2. een beetje)
moet alleen eens uit gezocht zien te krijgen hoe de accu's van die twee zich houden in het gebruik.
ik heb veel toegang tot wifi en zet de pakketgegevens dus alleen aan indien nodig , scheelt al een stuk wat betreft accuduur.

Waarom niet de gewone Note 3? die heeft veel betere specificaties.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:27

Ik zou de Note 3 Neo hoe dan ook links laten liggen. Qua accu zijn ze wel gewaagd aan elkaar maar momenteel zijn er gewoon betere toestellen te vinden.

Wil je persé Samsung?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:58

Even een vraagje. Hoeveel MB per maand gebruiken jullie? Ik wil een nieuw abbo maar ben aan het twijfelen tussen die van 15 of 25 euro per maand.
15 euro per maand = 120min bellen, onbeperkt SMS en 500MB internet
25 euro per maand = 300 min bellen, onbeperkt SMS en 2GB internet.

Nu vind ik 25 euro per maand veel. Ik bel vrijwel nooit en heb eigenlijk altijd Wi-fi opstaan. Alleen op school af en toe een paar uurtjes dat ik internet aan heb staan.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:12

Lindy, note 3 moet ik er dan nog eens bij pakken... misschien heb ik ze verward?

quad. ik heb nu een samsung en daar ben ik erg tevreden mee. tot nog toe sloopte ik een 4 telefoons per jaar, deze houd het toch al even uit. (twee jaar)
ik hoef niet perse het snelste, nieuwste, , meest uitgebreidste , het enige wat er aan mijn ouwetje scheelt is het feit dat ik hem nog niet geupdqte heb en dus bepaalde sites niet kqn bekijken via mobiel omdat jelly bean 2+een beetje het niet ondersteund.
thats it really.
iets meer ruimte en wat meer snelheid is altijd welkom.
maar voornaamste is duurzaamheid/degelijlheid van hetvtoestel zonder direct op een bouwvakkers telefoon uit te komen.

loveu_p

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:42

Tinkerloos schreef:
Hahaha, hij is nog geen halve cm langer dan de s5.
De mijne komt hier vandaan. http://www.to2c.com/
Ik vind hem snel?

Vindt je dat niet eng, bestellen via een buitenlandse site? Kwamen er geen kosten bij o.i.d.?
Heb je deze telefoon ook via een nederlandse site?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:56

mexx lady: ik heb 500 mb en daar heb ik meer dan zat aan! maar heb dan ook wel bijna overal Wifi (thuis, stage, school en trein)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 09:11

Quad schreef:
xMyrth schreef:

Misschien is de Lenovo Vibe S660 iets meer geschikter voor jou: http://www.to2c.com/lenovo-s660-4-7-inc ... tooth.html

Is wat compacter dan de Doogee DG310.

Ohnoo, het is altijd zo fijn om een telefoon aangeraden te krijgen. Als die dan goed is koop je 'm haha.
Nu heb ik op de site staan snuffelen en er zijn zooooveeeel telefoons... 't kan allemaal haha.

Ik wil eigenlijk ook wel graag een hoesje erom, die op de achterkant van de telefoon past...
Quick Cover hoesjes of hoe heten die dingen? :) Helaas heb je die wat minder bij onbekende telefoons heb ik het idee.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 10:03

xMyrth schreef:
Ik wil eigenlijk ook wel graag een hoesje erom, die op de achterkant van de telefoon past...
Quick Cover hoesjes of hoe heten die dingen? :) Helaas heb je die wat minder bij onbekende telefoons heb ik het idee.

Doogee voyager 2 dg310 : http://m.aliexpress.com/search.htm?keyw ... Country=NL

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 10:11

Tinkerloos schreef:
xMyrth schreef:

Doogee voyager 2 dg310 : http://m.aliexpress.com/search.htm?keyw ... Country=NL

Ali Express ken ik wel, maar ik kan lang niet altijd de goede hoesjes vinden.
Ik heb voor mijn huidige telefoon ook een hoesje waar ik mijn hele telefoon in kan klikken. Ik wil juist graag dat ik het achterkantje van mijn telefoon moet afhalen, omdat het hoesje een achterkantje heeft. Snap je wat ik bedoel? :)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 10:50

Zoals de Galaxy S4 mini bijvoorbeeld.
Ga je niet veel vinden helaas.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 10:58

Ik snap wat je bedoeld.
Maar die zijn ook zeldzaam bij de bekende merken.