Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Edit: ik ga Kruidvat plunderen. Bref wc-blokjes €10 voor 10 stuks ipv €30.
Varekaj schreef:We hebben het verlaagd naar 19 graden. Vriend zag thermisch ondergoed niet zittenwe hebben nog zitten grappen dat we de verlichting ook uit gaan laten en wat vaker theelichtjes en kaarsen gaan aansteken. Dekentje erbij, mij hoor je niet klagen! Kan ik eindelijk zonder schroom mijn dikke fleece onesie uit de kast trekken.
Zo maar even x4, wat een klap geld. Wij kunnen het wel missen (al is het alsnog zuur geld). Je zal het maar als gezin of met een lager inkomen op je bord krijgen.
Citaat:Ik heb net voor we gingen wandelen de verwarming op 19 gezet ipv 20. Scheelt weinig, maar als vriend niet over kou gaat klagen laat ik het lekker zo staan
Fitzroy schreef:Wij krijgen sinds 1 januari een thuiswerkvergoeding van 2,- per dag. Dat mag ook wel eens na bijna 2 jaar thuiswerken en geen reiskostenvergoeding.
VanHuisUit schreef:@corinep dat is wel een hele grote spaarpot die je dan via je stroom- en gasrekening opbouwt