Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Fitonia zijn ook gaaf. 

ik hoop op een goede oplossing.

Ik geloof dat ik niet eens een keuze kan maken welke het leukste is, maar de monstera en pink princess zijn wel heeeel gaaf.
), maar mijn witte moet echt overal aan zitten vooral hangplanten. Dus ik ben alles zo goed en veel mogelijk buiten haar bereik aan het zetten, maar toch echt niet van plan om minder planten in huis te hebben
En de plekken buiten bereik beginnen op te raken... 
ontherun schreef:Volgens mij heb ik op dit moment geen succulenten substraat meer... Moet ik die weer even gaan halen. Ik wilde nog terracotta potten halen, dan krijgt deze er ook gewoon eentje. Ik zal morgen even een foto maken hoe die nu is. Mijn andere groeit lekker nu, die staat tegen een muur aan, maar daar is wel veel licht en zon, geloof dat die daar happy is.
Voor de mensen hier met katten en planten, hebben jullie het ooit afgeleerd gekregen dat ze planten testen? Mijn zwarte blijft overal mooi vanaf, die 'verzorgt' alleen haar eigen plant (kattengras), maar mijn witte moet echt overal aan zitten vooral hangplanten. Dus ik ben alles zo goed en veel mogelijk buiten haar bereik aan het zetten, maar toch echt niet van plan om minder planten in huis te hebben
En de plekken buiten bereik beginnen op te raken...

En daar schiet nu dus vanalles uit de grond 

was. Hoewel het dus een groot paardenbloemen oerwoud was... 

Het was me toch een gezoem daar omheen, zó leuk
sfeerplaatje (ondertussen is alles nog veel verder)

Het is zo leuk zoveel leven in de tuin. Hier zitten heel veel bijtjes en ook vlinders. Heb veel van die huisjes ophangen en ik hoop ook dat de planten die ik vorig jaar geplant heb al wat groter gaan dit jaar dat ze daar ook echt lekker in kunnen zitten.
volgens mij is ze happy bij het keuken raam.