8nnemiek schreef:Oh die is ook leuk! Alleen jammer dat je daar de accu moet huren ipv kopen.
Ik vind de electrische fiat 500 gaaf. Zonde dat ze die alleen in Amerika op de markt hebben gebracht, maar ze worden hier wel steeds vaker tweedehands aangeboden.
Wij hebben nu een smart for2 met brabus pakket Er op en een Dacia Logan
Vriend rijd de smart voor woon werk Verkeer en de Logan is de boodschappen/hondenauto (lees blubberbak waar we alles behalve woon werk verkeer mee doen, afgelopen weken weer twee keer een rit verbouw resten mee naar de stort gebracht ; bank plat, zeiltje er in en laden maar )
De smart word op termijn voor een elektrische smart vervangen
En als de huidige honden uit de tijd zijn , dan kunnen we de Dacia ook gaan downsizen , Hoewel voor de maat auto is hij wel vrij zuinig en betaalbaar qua vaste kosten
Onze elektrische auto komt over een week of 2. Ik heb wel lang getwijfeld, hoor. Aan de ene kant is het veel zuiniger/beter voor het mileu, maar aan de andere kant moet je behoorlijk plannen hoever je gaat en of ie dat haalt qua actieradius (wij rijden nogal ver). En...ik was nogal huiverig over het feit dat ie zo snel optrekt ivm de trailer die erachter moet. Ik neem aan dat jullie ook paarden hebben hier op bokt? Moet er niet aan denken dat mn paardjes vooruit schieten id trailer

Maar goed, nu blijkt, is mij gezegd, dat er een knop in zit waardoor je naar keuze niet zo mega snel optrekt, dus beter voor hen. Het word een Tesla X, fijn voor de honden en alle spullen die je meeneemt op buitenrit of concours. )