Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sting schreef:Gisteren mijn telefoon verloren op de parkeerplaats van de AH. Uiteindelijk terug naar de winkel gegaan na het hele huis overhoop te hebben gehaald. Gelukkig was hij daar afgegeven, maar had er wel eerst iemand overheen gereden. Helaas overleden dus. Nu aan het kijken naar een nieuwe telefoon, maar was eigenlijk wel heel tevreden over de oude. Iemand ervaring met refurbished telefoons? Ze zijn nieuw niet meer te krijgen en een beetje bezuinigen is ook niet verkeerd op dit gebied
.
JoyCiej007 schreef:![]()
Ik wil 2 bonnetjes indienen bij Scoupy, maar ik krijg m'n foto's niet scherp, en de flits in de app doet het niet. Telefoon al opnieuw opgestart etc, maar hou hetzelfde probleem. Echt irritant; op m'n gewone camera-stand doettie het wel.
Edit:
@ 8nnemiek: is het broed dan wel geconcentreerd genoeg, bevat het dan wel genoeg voedingsstoffen om meer emmers dus meer zwammen te kweken?
Ik heb zojuist ook een kweekset besteld.![]()
![]()
Speciaal voor de postcodeloterij deelnemers hebben ze een korting. Super grappig, want er wordt nergens naar je lidnr. ofzo gevraagd, ik kon gewoon met korting die set aanklikken zonder iets speciaals in te voeren. Anders had ik het nl. via m'n ouders gedaan; die zijn wel lid vd postcodeloterij.
Ik kan niet wachten! Net gisteren m'n koffieprut weggegooid. Meestal zet ik 1x per week op maandag een kopje of 5 (kleine kopjes) snelfilterkoffie (geen pads), dan komt m'n begeleidster/coach.
ik drink weinig tot geen koffie als ik alleen ben.
Kan m'n moeder wel vragen voor de Senseo-pads, dat kan ook volgens de site, toch?
8nnemiek schreef:Oh die is ook leuk! Alleen jammer dat je daar de accu moet huren ipv kopen.
Ik vind de electrische fiat 500 gaaf. Zonde dat ze die alleen in Amerika op de markt hebben gebracht, maar ze worden hier wel steeds vaker tweedehands aangeboden.
Sting schreef:Goed idee om te testen! Ik denk dat dat ook wel kan in winkels? En natuurlijk is het zonde, maar ik ben allang blij dat hij niet in verkeerde handen is gevallen wat betreft wachtwoorden etc. Ik heb wel beveiliging overal op, maar er zijn vast toch dingen waar ze bij kunnen en nu heb ik dat allemaal gewoon zelf weer onder controle (voor zover je tegenwoordig nog kan spreken over controle, haha!).
Anthea schreef:Hij komt pas in maartWe nemen een oplader voor thuis, in de garage. M'n man kan 'm echter ook op het werk opladen dus ik gok dat ie dat straks het vaakst doet
mystery1980 schreef:JoyCiej007 schreef:
Ik heb zojuist ook een kweekset besteld.![]()
![]()
Speciaal voor de postcodeloterij deelnemers hebben ze een korting. Super grappig, want er wordt nergens naar je lidnr. ofzo gevraagd, ik kon gewoon met korting die set aanklikken zonder iets speciaals in te voeren. Anders had ik het nl. via m'n ouders gedaan; die zijn wel lid vd postcodeloterij.
Heb je een linkje van de korting via de postcode loterij?
Sting schreef:Gisteren mijn telefoon verloren op de parkeerplaats van de AH. Uiteindelijk terug naar de winkel gegaan na het hele huis overhoop te hebben gehaald. Gelukkig was hij daar afgegeven, maar had er wel eerst iemand overheen gereden. Helaas overleden dus. Nu aan het kijken naar een nieuwe telefoon, maar was eigenlijk wel heel tevreden over de oude. Iemand ervaring met refurbished telefoons? Ze zijn nieuw niet meer te krijgen en een beetje bezuinigen is ook niet verkeerd op dit gebied
.
Sting schreef:@OleJon: Is de moeite om het aan te kaarten bij de Leenbakker hoor! Meestal krijg ik je dan wel de korting alsnog! Heb ik ook gehad met mijn boxspringbed. Ook de week erop in de aanbieding, gewoon 150 euro terug gekregen. Dus proberen kan altijd! Zeker als het besteld is, maar je het nog niet binnen hebt.
Sonja_vR schreef:8nnemiek schreef:Oh die is ook leuk! Alleen jammer dat je daar de accu moet huren ipv kopen.
Ik vind de electrische fiat 500 gaaf. Zonde dat ze die alleen in Amerika op de markt hebben gebracht, maar ze worden hier wel steeds vaker tweedehands aangeboden.
Wij hebben nu een smart for2 met brabus pakket Er op en een Dacia Logan
Vriend rijd de smart voor woon werk Verkeer en de Logan is de boodschappen/hondenauto (lees blubberbak waar we alles behalve woon werk verkeer mee doen, afgelopen weken weer twee keer een rit verbouw resten mee naar de stort gebracht ; bank plat, zeiltje er in en laden maar )
De smart word op termijn voor een elektrische smart vervangen
En als de huidige honden uit de tijd zijn , dan kunnen we de Dacia ook gaan downsizen , Hoewel voor de maat auto is hij wel vrij zuinig en betaalbaar qua vaste kosten
![]()
Onze elektrische auto komt over een week of 2. Ik heb wel lang getwijfeld, hoor. Aan de ene kant is het veel zuiniger/beter voor het mileu, maar aan de andere kant moet je behoorlijk plannen hoever je gaat en of ie dat haalt qua actieradius (wij rijden nogal ver). En...ik was nogal huiverig over het feit dat ie zo snel optrekt ivm de trailer die erachter moet. Ik neem aan dat jullie ook paarden hebben hier op bokt? Moet er niet aan denken dat mn paardjes vooruit schieten id trailerMaar goed, nu blijkt, is mij gezegd, dat er een knop in zit waardoor je naar keuze niet zo mega snel optrekt, dus beter voor hen. Het word een Tesla X, fijn voor de honden en alle spullen die je meeneemt op buitenrit of concours. )
OleJon schreef:verder bezuinigingen we overal op gisteren waren we bij lidl mijn man zei we kunnen hier ook wel mandarijnen mee weg nemen ik zei nee is bij jumbo goedkoper scheelde op 4 netten 16 cent hoef je niks voor te doen is 200 meter lopen dus ook nog gezond