Wij hebben maandag de oplevering

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thatgrumpyh schreef:Ja, wij hebben het december 2018 gekocht, maar sommige in ons groep hebt het gekocht september 2018. Dus bijna 2.5 jaar geleden wanneer het klaar is.
Wij hebben HSB uit Volendam. Echt geen aanrader. Bagger communicatie en als je ze eindelijk aan de telefoon krijg liegen ze heel vak over wat ze hebben gezegd.
WillemYntJee schreef:Woooow als je huis al zo ver is en dan nog q1 2021, dan vrees ik helemaal voor dat van ons.. welke aannemer hebben jullie?
Wij moeten ons huidige huis nog verkopen. Wanneer hebben jullie dat gedaan? We gaan denk ik liever tijdelijk wat huren dan nog heel lang wachten met te koop zetten.
WillemYntJee schreef:Woooow als je huis al zo ver is en dan nog q1 2021, dan vrees ik helemaal voor dat van ons.. welke aannemer hebben jullie?
Wij moeten ons huidige huis nog verkopen. Wanneer hebben jullie dat gedaan? We gaan denk ik liever tijdelijk wat huren dan nog heel lang wachten met te koop zetten.
WillemYntJee schreef:Dat is wel heel ideaal Noeps!
Bouwunit is geen optie, t is projectbouw en we hebben nog een klein mannetje hier rondlopen dus wel iets ruimte nodig.
Huizen gaan hier ook als warme broodjes dus ben ook niet bang om ermee te blijven zitten. We hebben nu de planning om t mei/juni in de verkoop te zetten. Mocht t dan wel wat langer duren is dat niet erg en als er een goed bod komt en we moeten er wel voor de oplevering uit dan zoeken we wel een appartementje ofzo.