Huizen waarin gerookt is zijn zooooo ranzig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:Ieuw, uitgerookte huizen. Bah
Ons huis is afgelopen vrijdag in de verkoop gegaan. Eigenlijk had ik wel verwacht dat de makelaar gister/vandaag al reacties in zn mailbox zou hebben, maar helaas niet het geval.
Als ik er logisch over nadenk dan snap ik het ook wel. Tis een duurder huis en met de huidige rentes gewoon best duur.
_San87_ schreef:Wij hebben onder de vraagprijs geboden. En het ook voor een bedrag onder de vraagprijs kunnen kopen (omgeving Rhenen).
eilleen333 schreef:_San87_ schreef:Wij hebben onder de vraagprijs geboden. En het ook voor een bedrag onder de vraagprijs kunnen kopen (omgeving Rhenen).
Ik had vandaag onder de vraagprijs geboden ( maar 3%, dus niet erg veel) en dat was bij lange na niet genoeg.
Was Wapenveld (vlakbij Zwolle).
Makelaar belde nog of ik wat wilde ondernemen, maar ben net opgenomen in t ziekenhuis, dus vond het niet slim om nu halsoverkop iets te roepen. Ben er niet helemaal bij nu. Wel jammer, was een heel af huisje…
Martine schreef:Mri schreef:Ieuw, uitgerookte huizen. Bah
Ons huis is afgelopen vrijdag in de verkoop gegaan. Eigenlijk had ik wel verwacht dat de makelaar gister/vandaag al reacties in zn mailbox zou hebben, maar helaas niet het geval.
Als ik er logisch over nadenk dan snap ik het ook wel. Tis een duurder huis en met de huidige rentes gewoon best duur.
Heb je een linkje?
Eulogy schreef:Dit lijkt me voor Boskoop wel redelijk. In Reeuwijk betaal je ook zoiets voor zoveel m2 en dan zou ik veel liever in Boskoop wonen, haha. Vind het een leuk huis!
Maar denk wel dat dit net een prijspunt is dat voor veel mensen met de huidige rentes te hoog ligt, misschien dat het daarom niet meteen storm loopt. Inmiddels al reacties?