Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Malenka schreef:Waarom staan ze allebei zo midden in de kamer als afscheiding? Was dat een eis?
Ik zou het denk ik in een hoek zetten. En dan in het verlengte een bank tegen de muur in dezelfde stijl met de eettafel daarvoor in de lengte van de ruimte.
[ [url=m/RM8ynh.png]Afbeelding[/url] ]
PSvanLot schreef:Ik zou ook voor de tweede gaan. Veel ruimtelijker en optimaal gebruik kan kasten.
Tip, ik zou overal voor lades gaan ipv kasten. Dan kun je iedere lade volledig gebruiken. Bij kastjes is dat een stuk onhandiger.
Kun je aan de kant van de barkrukken ook ondiepe kasten maken? Dat had ik in mijn vorige keuken wel. Ideaal voor dingen die je maar af en toe gebruikt.
Kunt het hier niet heel goed zien. Dit is voor de verbouwing.
[ [url=m/FasgEj.jpg]Afbeelding[/url] ]
daantjuhhh schreef:PSvanLot schreef:Ik zou ook voor de tweede gaan. Veel ruimtelijker en optimaal gebruik kan kasten.
Tip, ik zou overal voor lades gaan ipv kasten. Dan kun je iedere lade volledig gebruiken. Bij kastjes is dat een stuk onhandiger.
Kun je aan de kant van de barkrukken ook ondiepe kasten maken? Dat had ik in mijn vorige keuken wel. Ideaal voor dingen die je maar af en toe gebruikt.
Kunt het hier niet heel goed zien. Dit is voor de verbouwing.
[ [url=m/FasgEj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze foto vind ik trouwens wel waardevol.
Dit is ook hoe het er hier ongeveer uit komt te zien.
_San87_ schreef:Wij hebben een opzet als de tweede, daar zou ik ook voor gaan, ziet er mooier en luxer uit. Barren houd ik zelf niet van, maar je zou, wat PSvanLot ook zegt, onder de bar kastruimte kunnen maken. Dan heb je best of both worlds.
DubbelFun schreef:Ik vraag me wel eens af wat de lol is van het koken op een (schier)eiland??
Persoonlijk zou ik nooit aan een barretje gaan zitten als daar een paar hete pannen staan te pruttelen en als er geen pannen op staan moet je uitkijken dat de glasplaat niet beschadigd raakt. Dan liever gewoon 'in een hoekje' koken met minder kans op ongelukken.
DubbelFun schreef:daantjuhhh schreef:De vaatwasser moet je een halfuurtje dicht laten als hij klaar is, dan trekt al het stoom weg en is je vaat ook droger.Een vaatwasser is veel erger. Die stoom die er af komt bij het openen is schadelijker voor je kastjes dan een oven.