Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Duhelo schreef:Zonnebloem92 schreef:Mijn oppas (die 2 dagen per week bij ons thuis oppast) zet de kachel steeds op 23.5. Zo niet goed voor mijn gasrekening.
kan je die niet limiteren? dat je er een max van 21 ° op zet?

en ik geloof dat het qua file wel meevalt die kant op. Elektrische fiets wil ik nog even afwachten, sommige werkgevers hebben lease-fietsen ipv lease-auto of abbo openbaar vervoer. Wie weet zijn daar mogelijkheden. Voor de poets komen we er wel uit. Desnoods koop ik lekker zo'n roomba en laat die rondrijden
al is ons woonoppervlak eigenlijk niet zo heel groot. Het is vooral irritant dat we 2 trappen hebben (inkom gelijkvloers, woondeel op 1e en slaapruimte/werkkamer/badkamer op 2e) en dat gezeul met de stofzuiger... Bah.
da's niet zo goed nieuws dan. Zou dan eerst eens polsen wat de werktijden zijn. Als die buiten de spits vallen lukt het misschien wel. Ga me iig inderdaad eens bevragen bij mensen die die kant op gaan. Thx voor de tip!tamary schreef:Reistijden gaan je nekken op den duur, zeker als er nog tig andere verplichtingen bij komen. Dichterbij huis zal je zo te lezen al snel een uur per dag gaan schelen en dat maakt heel veel dingen makkelijker vol te houden. Enkel al doordat je minder haast hebt. Dan nog op de fiets kunnen voor je beweging naast paardrijden en je zit ook op dat punt mooi. Kan wel handig zijn dan om iets van een schoon shirt mee te nemen mocht het zweterig weer zijn.
Ik ga nu 4x/week, dat zou dan 3x worden maar ik heb nu al een bijrijder die hem 1 à 2x/week doet. Die extra rustdag gaat mijn paard niet storen en zal geen effect hebben voor wedstrijden.