Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
J0anieke schreef:Nee totaal niet. Vertrouw mijn aankoopmakelaar. Hij stond er ook al 2 weken op.De prijs is wat hoog voor de wijk, maar hij is de vraagprijs wel waard. Hij durfde het aan om eronder te bieden.
tjiftjaf schreef:J0anieke schreef:Nee totaal niet. Vertrouw mijn aankoopmakelaar. Hij stond er ook al 2 weken op.De prijs is wat hoog voor de wijk, maar hij is de vraagprijs wel waard. Hij durfde het aan om eronder te bieden.
2 weken te koop op Funda zegt niks. Soms is het al onder bod of verkocht onder voorbehoud maar nog niet aangepast op Funda.nl
Ik hoop natuurlijk wel voor je dat de verkopers nog geen bieding hebben en je de koper bent.
tjiftjaf schreef:Wanneer ga je wat meer horen J0anieke?
J0anieke schreef:Aankoopmakelaar gebeld. Hij vond het raar dat erin stond dat er betonrot aanwezig was, dat was niet normaal voor die woningen. Hij denkt dat het een typo is en gaat er achteraan bellen. Verder nog geen nieuws over het bod, maar we verwachten wel een reactie vandaag en anders morgen.
daantjuhhh schreef:J0anieke schreef:Het zijn standaard zinnen met ja/nee er achter die ze selecteren, dus ze hebben niet een hele zin getypt
Zit geen balkon bij.
Ooh ja. Dat kan je een keer fout aanklikken.
In balkons komt betonrot wel vaker voor vandaar mijn vraag.