Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kleding koop ik sowieso niet vaak, behalve dan bedrijfskleding. En verzorgingsartikelen meestal van Action of Duitsland. Maar het meeste bezuinig ik door gewoon geen onnodige spullen te kopen, en bv kort te douchen, verwarming zo min mogelijk aan, wasmachines helemaal vullen enz enz.
vec schreef:Inderdaad op alles. Maar ik denk niet alleen om te bezuinigen maar vooral uit het oog van duurzaamheid en mijn foot print.
Wij hebben geen droger omdat we die niet nodig hebben, in de winter gaat de verwarming niet aan maar gewoon een dikke trui, in maart komt er een nieuwe elektrische auto, we hebben zelf fruitbomen.. aan de andere kant staat de AC bijna altijd aan in de zomer, mijn man heeft een sportauto, soms gaan we de hele week uit eten en een lange hete douche vind ik ook wel fijn 
Dan beseffen we meteen hoe vaak we wel niet uit eten gaan, bijna elke dag langs Starbucks, impulsieve bestellingen van Amazon.. etc
Maar dat heb ik er dan wel weer graag voor over als zo’n apparaten dan langer mee gaan en betrouwbaarder zijn.