Dus wij gaan braaf het hek laten staan en de klimop goed bij snoeien want we steken ons geld liever in andere dingen dan onzinnige boetes. Gelukkig is het "maar" 10 meter dus hopelijk kunnen we het een beetje in toom houden door goed te snoeien.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thatgrumpyh schreef:Is er iets dat jullie dat al het huis hebt dacht achteraf “oliebol had ik maar dat gedaan”?
Volgens mij zitten wij goed op schema qua vloer kiezen, badkamer, keuken, muren, maar heb de gevoel dat ik iets aan het vergeten zijn.
Bij ons zeggen ze dat ze vertraging hebt door de slechte weer. Nou sorry, deze winter is wel belachelijk mild gewest..
Nanna schreef:@lucifertje nou dat is heel simpel, we hebben geen vooroplevering gehad. Laatste keer dat we er in konden was november en toen waren ze net met het elektriciteit bezig. De radiator is een elektrische en hebben ze er op het laatste moment pas in gehangen. Hetzelfde geldt voor de binnendeuren. Op de plek waar hij hoort te zitten, zit ook een plek voor een stopcontact, maar op de plek waar hij nu zit hebben ze een extra stopcontact gemaakt die niet op de tekeningen staat en daar de radiator opgehangen.
Maar fijn dat bij jullie het er netjes uit zag!
lucifertje schreef:Dat schiet ook aardig op Delphi, wanneer ga je over? Je keuken is niet mijn smaak, ik houd van strak en modern
Kirstenn schreef:Zo dat gaat zeker snel Upendo! Bij ons is 't nog modderpoel nu das dan verwacht je dat 't bij jullie wel sneller moet zijn