Weet iemand of de action ook plastic kerstballen verkoopt?(dus geen glazen...ivm huisdieren niet handig..)
Plastic kerstballen hebben E tot nu toe ieder jaar dus denk nu ook wel (Hebben ze dit jaar ook weer houten kerstspul?
Sonja_vR schreef:Plastic kerstballen hebben E tot nu toe ieder jaar dus denk nu ook wel (Hebben ze dit jaar ook weer houten kerstspul?Ja, er zijn veel verschillende houten dingen. Gewoon decoratiespul maar ook dingen om in de kersboomnte hangen
TerraHowrse schreef:TerraHowrse schreef:Weet iemand of ze voerballen voor honden hebben?Die heb ik bij ons in Belgie nog niet gezien dus denk het niet
TerraHowrse schreef:TerraHowrse schreef:Weet iemand of ze voerballen voor honden hebben?zo af en toe zijn ze er. Nu al een hele tijd niet. Ik heb nog 1 reserve dus hou het al een tijdje in de gaten of ze ze weer hebben
Jildau schreef:Verkoopt de Action ook raamfolie (tegen inkijk) en grote fotolijsten?Grote fotolijsten wel, raamfolie niet denk ik
Michelleex schreef:Ze werken niet allemaal even goed..Die ervaring heb ik ook helaas. Helft loopt gewoon weer vol.