Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 18:22

Kentaro schreef:
Netjes hoor!!
Als je het rode kastje niet mooi vindt, zou je hem dan niet kunnen (laten) spuiten?? Aan de andere kant komen die kleuren wel weer terug in je prikbord, bank en lamp :)
(ik had alleen persoonlijk de achterwanden van de boekenkasten wit/neutraal gehouden met het motief behang erachter.. :o )

Nee nu hou ik t gewoon lekker zo.
Als ik verhuis wordt t wel weer anders, haha.

Prikbord ben ik zelf ook erg blij mee. Zelf (of nouja samen met m'n zus en een vriendin) gemaakt.

Die boekenkasten zijn idd best druk. Maar deze zijn van m'n huisgenoot en we vonden t ook zo zonde om andere te kopen. Achterwand behangen is idd nog een idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 18:28

Mooie woonkamer Anne!

Ik ben al druk met spullen verzamelen , overal komt wat vandaag echt heerlijk *\o/* Morgen een bank die wordt voor voor 10 euro bezorgd naar mijn opslag die was in totaal maar 30 euro. En nog een vriezertje halen voor 35 euro , zus heeft een stofzuiger en nood gordijnen een ladeblok een bijzettafeltje en een salontafel. En krijg nog een klein kastje van een maat van mijn broer , dus nog wat klein spul en dan heb ik genoeg spul *D

En een huurhuis schiet niet op , stond 4de en nu hopen dat die andere 3 afzeggen wil het zo graag *\o/* Maar vandaag staat ook het nieuwe aanbod online , nieuwe ronde nieuwe kansen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 11:30

Anne, ik vind het er erg mooi uitzien, mooi strak en overzichtelijk!

Ik was vorige week geïnspireerd door de krans van SAKKIA, die móest ik naäpen! Ik zal even spammen.

Deze hangt nu achter voor de ruit
Afbeelding

Voordeur geverfd (brievenbus wordt nog dicht gemaakt) en krans gemaakt
Afbeelding

Zal de rest in link zetten, anders is het wel enorm spam.

Sticker op de WC deur om de boel wat op de vrolijken :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto800-EM646FRR.jpg
En en en... niet te vergeten! Mijn nieuwe rol houder! (en zie dat de voegen wel een beurtje kunnen gebruiken)
http://www.mijnalbum.nl/Foto800-KDRXOO7L.jpg
Fotomuurtje aangevuld
http://www.mijnalbum.nl/Foto800-X6V6O7NX.jpg
En nog wat knutsels
http://www.mijnalbum.nl/Foto800-7LXASBRD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto800-4HRHLJWR.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto800-ZWW8JVCH.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto800-4I4XE7C3.jpg

Veel kleuren zijn vertekend, omdat de foto's veelal in het donker zijn gemaakt.

Gister heb ik voor m'n beide zussen een houten bord gemaakt (van palletplanken) met de tekst 'Family, like branches on a tree, we grow in different directions yet our roots remain as one', met een labeltje 'made for you' eraan. Zal eens kijken of ik een foto kan maken. En voor m'n schoonmoeder een foto op hout van mijn zoon.

x_Anne_x

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 11:35

Oe die fotomuuur is echt heel gaaf!

En eindelijk de voordeur geverfd? :))

Ik ben moed aan t verzamelen om de eetkamer te gaan verven.
Wil t heel graag af hebben maar geen zin in t verven zelf :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 11:37

Wat leuk gedaan allemaal!!
(had je alleen niet beter eerst de brievenbus dicht kunnen maken, alvorens te verven...? :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 11:38

Ik vind die sticker ook wel pakkend!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 11:38

Wow jij hebt echt dezelfde stijl als ik :j
Je krans is ook mooi geworden :j

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 11:48

Anne, gewoon gaan doen, hoef je er niet meer tegenaan te hikken. Ik ben zúchtend en steunend aan de voordeur begonnen, maar ik kan het nu van mijn lijstje schrappen (na jaaaaaaaaaaaren).

Kentaro, jahaa, dat wilde ik ook :D Maar de buitenboel moet nog steeds geverfd worden, tot die tijd vind ik het zonde om wat aan de buitenkant te doen (wil een buiten brievenbus), dusssss. Logisch, niet? :+
Van het voorjaar de buitenboel verven. Aan de binnenkant komt over de brievenbus een witte plank met 'PS I love you', want die tekst is te groot voor de planken van de deur zelf. Ik vind het wel een goede oplossing, hahaha.

Ja SAKKIA, ook dezelfde freubelstyle? :D Ik vind het heerlijk om te keutelen, maar kan het eigenlijk niet meer zo goed kwijt in huis.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 12:04

O, maar Guellian, dan kun je hier misschien wel gewoon opdrachtjes opdoen.... :+
Ik zou ook m'n brievenbus uit de voordeur willen hebben! Scheelt sowieso qua warmte, maar ben er ook van geschrokken hoe makkelijk iemand je deur 'open kan hengelen' daardoor (wanneer je hem niet met de sleutel op slot gedraaid hebt) -O-

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 12:06

Vriendin van me (nou ja, eigenlijk haar vriend) heeft een blok in de bouwmarkt op maat laten zagen en die in de ruimte gemept (klep er ook aan de voorkant afgehaald). De hoeken (want die lopen rond bij ons) hebben ze opgevuld met kit. Ziet er erg netjes uit, maar ik denk dat ik dat niet kan (en vriendlief nog minder met zijn 2 rechterhanden terwijl hij links is).

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 12:13

Ja beetje wel. Heb nu niet zo veel omdat ik het te druk heb met andere dingen en als ik eenmaal bezig ben ik me er een beetje in verlies :+

Afbeelding

En mijn schouw, ben nog steeds blij met het ding ook al is het geen echte :+

Afbeelding

Krijg hem helaas niet gedraaid :n

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 12:14

:') Zou wat wezen als je de klep aan de buitenkant had laten zitten..... De postbode maar duwen met zijn post....... :+
Ons huis is nu een goed jaar. Vind het zo zonde om nu al de voordeur opnieuw te gaan lakken :P Uiteraard zou een blindplaat wel kunnen, maar voor het gezicht vind ik dat dan weer niets (de deur is verder helemaal glad)

Vind je schouw ook ontzettend mooi sakkia!! (ik was laatst bij een nieuw tuincentrum en daar hadden ze het hobbelpaardje in wit tinten!! Echt super mooi! Heb alleen niet gekeken wat ie kostte :P )

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 12:37

Anne, vind je kamer eigenlijk wel heel vrolijk zo met dat rood. Zal vast helemaal af zijn als de laatste dingen ook opgehangen etc. zijn!

Quellian, die foto muur is echt heel gaaf! Vind die tekst erbij ook mooi.

Sakkia, leuke dingen maak je en mooi die schouw.

Bij ons gaat het redelijk de goede kant op. Keuken is helemaal schoongemaakt. Al zijn spullen staan nu in het nieuwe huis. De tijdelijke slaapkamer is klaar.
En we hebben voor beneden nu een eettafel, tv kastje en een 'dressoir'. De laatste twee passen qua kleur wel bij elkaar en de tafel tja die niet haha. Jammer genoeg kleurt het niet heel mooi bij de vloer, maar ach voor tijdelijk kan het wel even.

Hopen van het weekend echt over te kunnen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 12:42

Ik vind je schouw ook prachtig SAKKIA! Mooi met de spullen erop.
Wij hebben ook een schouw, maar daar staat het aquarium op (schouw is verstevigd) en daardoor vind ik het niet zo knus ogen (met zo'n felle lamp erin). De vissen stonden op de eettafel, maar daar stoorde het me ook. Zoonlief moest zo nodig vissen, maar 3x raden wie er wél naar omkijkt!

Dat is ook zonde Kentaro, ik vind het blok het mooist, maar ja... zo'n plaatje ervoor is ook niet alles, dan maar de klep inderdaad.
Ik wil graag de klep weg, omdat ik dieren heb en ik vind het idee freaky dat ze alles in de bus kunnen gooien, stel je voor dat je een gek treft.

Pauline, wat fijn, straks echt verhuizen!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 12:54

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:05

We hebben een nep schouw en een jongetje van 3 die het liefst de hele dag tot aan z'n oksel met z'n arm in de bak hangt, dus hij moet zo hoog mogelijk staan :+

Maar het idee is idd wel super!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:44

:') Dat is niet handig nee... (of je moet hem dusdanig inbouwen dat hij er niet meer bij kan :+ )

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 15:31

Wat een super leuk topic zeg. :D

Heb terug gelezen tot pagina 135 en enorm veel leuke ideeën op kunnen doen. :j

De reden voor mijn need-for-inspiration is dat ik bezig ben met een zoektocht naar mijn eigen (huur)appartementje. Het leuke is dat ik er alleen ga wonen (nog even zonder vriendlief) en ik het dus helemaal naar mijn smaak kan inrichten! Het is mijn eerst eigen plekje, ik woon nu namelijk nog bij mijn ouders.

Toch heb ik wel gezien dat alles naar mijn smaak redelijk duur kan zijn, dus ik ga nog even sparen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 15:37

En wat is jouw smaak als ik vragen mag?? :D
Wat een heerlijk vooruitzicht, straks een geheel eigen plekje!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:10

welke.nl en pinterest.com.... we zien je volgende week wel weer Mowoah :+ (ik raak altijd zo ontzettend de tijd kwijt als ik op ie sites ronddwaal )

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:15

*valt weer even binnen*
Wat hebben jullie voor tegelwerk in de keuken? Ik ben opzoek naar inspiratie...

Ik heb een "probleem" met kleur namelijk, gevoelsmatig zou ik nl. het liefst 26 verschillende kleuren tegeltjes tegen de muur aan plakken. Maar dat wordt natuurlijk niets, want ik heb ook al kleur in mijn meubels en een open keuken. Mijn keuken zelf is gewoon strak en wit, dus daar moet van alles bij passen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:22

mooie tinten mozaiek tegeltjes?
van die kleintjes?

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:05

ik heb geen tegels in de keuken ;) heb een kook-spoeleiland :P

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:02

Je kunt toch wel bijv 4 verschillende kleuren doen. Kan heel leuk effect hebben.
Juist als je een hele neutrale keuken hebt.

Jeej heb toch m'n eetkamer geverfd. Hele dag mee bezig geweest maar t is gelukt.
Wel echt bekaf nu..
Alleen beetje lomp gedaan dus nu moet ik m'n gekleurde muur die ik al geverfd nog bijwerken..

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 23:55

Dat vind ik inderdaad heel mooi, op mijn wc ga ik zo iets ook wel doen, maar ik heb aan meubels en schilderijen al heel veel kleur in huis. Vanwege de open keuken loop ik daarom vast ofzo.

Je moet je voorstellen dat ik een kastje heb van 5 oranje jaren 70 brabantiabroodtrommels en een aqua-achtige en een gelig stoeltje rode en groene schilderijen. Het klinkt zo wel heel lelijk trouwens maar wonderlijk genoeg matcht het allemaal heel leuk. Maar met zoveel kleur wil ik mijn muren neutraal houden maar niet "gewoon" een witte tegel op de muur. Ik zal me ook eens verdiepen in dat mozaiek.