Zelf vind ik dat er altijd wel een "goedkope" verse groente bij de Lidl te krijgen is, maar ik vind niet altijd alles lekker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nientje78 schreef:Gister weer eens naar de foodstunter geweest.
Vriezer ligt weer tjokvol![]()
Manlief viert zijn verjaardag eind deze week,dus konden we daar mooi broodjes en gebak meenemen.
Ook gelijk voor zijn werk om te trakteren.
Nog wat vlees en een doosje met 20 plakjes zalm voor 1,50voor 10 plakjes betaal je in de supermarkt ruim het dubbele...
saroanda schreef:Zuurkool/aardappel/gehakt stamppot
Pakje zuurkool kost bij de jumbo 0,39 cent, 5 kilo aardappelen 2,59. 500gr gehakt kost bij de AH 2,79 volgens mij. Het gehakt kan je ook door 3 delen natuurlijk. Kijk ook eens naar die hele goedkope pakjes diepvriesgroenten. Meestal zo'n 450 gram voor minder dan 1 euro. Spinazie, rode kool en boerenkool hebben wij altijd.
sloffiee schreef:veder nog weinig in huis heb nog 4 aardappels in het netje zitten en een paar blokjes spinazi dus is zoiezo al 1 dag voedsel voor mijn zoon savonds, wij hebben hier de
- ah
- jumbo
- c1000
-aldi
- lidl
schaam me best wel.. er voor
kohtje schreef:Wat denken jullie? Mijn vriezer is perongelijk vandaag uit gegaan. Nu is alles wel wat ontdooit maar maar over het algemeen is het nog heel koud en half bevroren. Zou ik het gewoon weer in kunnen vriezen?