Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
had 150 ...) klopt voor nu. Maar ik wil het heel graag nog verder naar beneden uiteraard. Kan nog isoleren bij een muur waar verwarming langs loopt dus dat ga ik maar ff doen, is vrij eenvoudig uit te voeren (gewoon met alu folie). Eigenlijk beetje duf dat je daar pas echt mee aan de gang gaat als het zo duidelijk is dat je geld zo'n beetje door de muren waait. Verder kan ik er hier niet meer aan doen. Verwarming staat al lager, in ruimtes die ik nauwelijks gebruik staat het op uit.
en dat dat pas vanaf februari zal zijn. Dat wordt dus er achteraan zitten dat ze hun contract eigenlijk niet (kunnen) nakomen voor een deel, wat ze wel beloofd hadden.
Voor job 3 zouden ze eind deze week wat laten weten (was ook de laatste met 1e gesprek en afsluiten van de vacature) maar ook hier maak ik wel een goede kans volgens mij.
Vorige week is hij een paar dagen hier geweest toen ik weekje weg was, helemaal lief hoor, oppassen, prima, maar zie dan wel dat de energiemeter weer omhoog schiet 

Citaat:Door zijn drukke job met lange dagen doe ik nu eigenlijk alle huishouden en boodschappen.
gekkenhuis. Citaat:Verder, ik ben alleen en werk zelf 40 uur, heb 2 paarden in eigen beheer, grote hond die beweging nodig heeft, ik ga regelmatig een dag bekappen en werk minstens 1 weekenddag per twee weken een flexi. en ik krijg mijn huishouden ook nog rond, zonder poetsvrouw. Dus ik zie niet zozeer een issue.
samenwonen vraagt soms wel erg veel tijd 
.
.
Maar ik heb wel bij het begin van het jaar het voornemen gedaan om minstens 1x/week de fiets te pakken. Ofwel naar werk (7km enkel) ofwel naar stal (13km enkel). Vandaag mezelf goed ingepakt en met de fiets naar het werk gereden, toch wel klein beetje trots op
Eens bekijken of dat straks in het donker en mistige weer nog even lollig is. Spaart in ieder geval wel diesel uit!