Fun-da deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Re: Fun-da deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 14:52

Ik heb er inderdaad ook al een aantal toegevoegd. Maar ons zoekgebied is echt heel groot. Dat maakt het ook niet makkelijk.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:03

Heeft niks te maken met Funda of foto's. Je mag geen borden plaatsen als de woning nog niet in makelaarssysteem zichtbaar is voor collega's. Neem aan dat ie daar nog niet in staat als je ook nog geen foto's hebt. Zijn allemaal regels voor. Ben ook wel eens op de vingers getikt dat we een FB preview hadden gedaan.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:10

miccamaaike schreef:
Lijkt me geen gek bedrag voor een kavel van 4000+ m2, huis krijg je er gratis bij :+

Wij mogen binnenkort ons huis ook op funda zetten, want we hebben gisteren een andere woning gekocht :D

Gefeliciteerd!!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:12

Sure_lee schreef:
Zo dat gaat lekker manzano! Dus de mensen die hem zien op Funda hebben dan al geen mogelijkheid om te kijken toch?
Ik loop daar ook tegenaan. heb wel een zoekopdracht bij onze makelaar uit staan. Maar we krijgen echt niet alle huizen op voorhand al te zien helaas. Heb jij nog tips?

Zag namelijk vanmorgen een leuk huis op Funda. meteen gereageerd maar we staan nu op plek 35 van de wachtlijst...

Ja idd in zoeksysteem zetten van een makelaar. En dan voor het hele aanbod, niet alleen die van de makelaar en zorgen dat ze het op realtime zetten. Dan krijg je het als eerste binnen in je mail en kan je snel reageren.

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:42

@ Manzano ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan. mijn vriendin heeft deze week een aankoopmakelaar willen regelen in onze regio. Zij kreeg te horen dat ze vol zaten en niks voor haar kunnen doen. Is dit anders dan een zoekopdracht in een systeem zetten? Want zij wil tijdig op de hoogte worden gebracht van nieuwe huizen en dacht met een aankoopmakelaar te kunnen werken. Maar dit lukt nu helaas niet.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 16:05

manzano schreef:
Heeft niks te maken met Funda of foto's. Je mag geen borden plaatsen als de woning nog niet in makelaarssysteem zichtbaar is voor collega's. Neem aan dat ie daar nog niet in staat als je ook nog geen foto's hebt. Zijn allemaal regels voor. Ben ook wel eens op de vingers getikt dat we een FB preview hadden gedaan.

Is er dan nog een verschil dat er staat binnenkort in de verkoop?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 16:08

De woning in Ravenswoude heeft zelfs de krant gehaald haha.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 16:32

Je kunt in Den Haag een verrotte schuur kopen aan de Beekman voor 199.999,00.
Daar is een bezichtigingsstop op.
Ik ben wel benieuwd of je ook de hoogte in mag, maar voor dat bedrag zal dat wel niet. Wel een appartement van 74 m2.

Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 18:33

Die schuur had ik ook gezien! Zal wel goed verkocht worden :=

Een verbouwde kerk met een soort van open gat in de grond in de "woonkamer". Ik ben benieuwd wat dat is?
Die foto's van Madonna op de wc vind ik dan wel weer grappig :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 18:33

Daks schreef:
manzano schreef:

Is er dan nog een verschil dat er staat binnenkort in de verkoop?

Nee. Maar op zich als niemand klaagt zal er niet veel gebeuren. Is stomme regeling van de branche. Vind het idioot.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 18:34

Cayenne schreef:
Die schuur had ik ook gezien! Zal wel goed verkocht worden :=

Een verbouwde kerk met een soort van open gat in de grond in de "woonkamer". Ik ben benieuwd wat dat is?
Die foto's van Madonna op de wc vind ik dan wel weer grappig :D

Oeps, link vergeten :+
https://www.funda.nl/koop/oudebildtzijl ... adaweg-61/

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 18:35

Syrianda schreef:
@ Manzano ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan. mijn vriendin heeft deze week een aankoopmakelaar willen regelen in onze regio. Zij kreeg te horen dat ze vol zaten en niks voor haar kunnen doen. Is dit anders dan een zoekopdracht in een systeem zetten? Want zij wil tijdig op de hoogte worden gebracht van nieuwe huizen en dacht met een aankoopmakelaar te kunnen werken. Maar dit lukt nu helaas niet.

Ja dat is wat anders. Met een aankoopmakelaar gaat er echt iemand met je mee. Zo'n mailinglijst is doorgaans gratis. Kan bij ons ook. Dus als het regio Utrecht is kan je even pb doen voor de link.
Een van de grootste landelijke makelaars (die doe het zelf) biedt het volgens mij ook gewoon gratis aan op de site.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 18:42

gaaf zeg die kerk! Het orgel zit er zelfs nog in, zou wat voor mijn man zijn!
Die oude kappersstoel op foto 29 mogen ze laten staan van mij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 18:49

Citaat:
In de vloer is nog een doorkijkje naar de vroegere waterput.

Beter zit daar normaal nog een stevige glazen plaat bovenop. Of halen ze enkel af en toe een vierkant stukje vloer eruit?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:20

idinn schreef:
Citaat:
In de vloer is nog een doorkijkje naar de vroegere waterput.

Beter zit daar normaal nog een stevige glazen plaat bovenop. Of halen ze enkel af en toe een vierkant stukje vloer eruit?

Dat vroeg ik me ook af. Ook zo rot wanneer je tijdens een bezichtiging de waterput in dondert :')

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:22

Zal best wel afgedekt zijn, komt nl een beste kou uit een put.

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:25

manzano schreef:
Syrianda schreef:

Ja dat is wat anders. Met een aankoopmakelaar gaat er echt iemand met je mee. Zo'n mailinglijst is doorgaans gratis. Kan bij ons ook. Dus als het regio Utrecht is kan je even pb doen voor de link.
Een van de grootste landelijke makelaars (die doe het zelf) biedt het volgens mij ook gewoon gratis aan op de site.

Duidelijk! Bedankt voor je uitleg.
Het is regio Deventer. Maar ze hebben er werk van gemaakt.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:39

ikkedus schreef:
Je kunt in Den Haag een verrotte schuur kopen aan de Beekman voor 199.999,00.
Daar is een bezichtigingsstop op.
Ik ben wel benieuwd of je ook de hoogte in mag, maar voor dat bedrag zal dat wel niet. Wel een appartement van 74 m2.

[ [url=m/9La9qg.png]Afbeelding[/url] ]

Als ze dat bieden voor mijn loods, ontruim ik 'm vandaag nog!

Maar ja, staat niet in Den Haag......

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 20:07

manzano schreef:
Sure_lee schreef:
Zo dat gaat lekker manzano! Dus de mensen die hem zien op Funda hebben dan al geen mogelijkheid om te kijken toch?
Ik loop daar ook tegenaan. heb wel een zoekopdracht bij onze makelaar uit staan. Maar we krijgen echt niet alle huizen op voorhand al te zien helaas. Heb jij nog tips?

Zag namelijk vanmorgen een leuk huis op Funda. meteen gereageerd maar we staan nu op plek 35 van de wachtlijst...

Ja idd in zoeksysteem zetten van een makelaar. En dan voor het hele aanbod, niet alleen die van de makelaar en zorgen dat ze het op realtime zetten. Dan krijg je het als eerste binnen in je mail en kan je snel reageren.

Ik had mij bij verschillende makelaars voor zoeksystemen aangemeld maar gewoon nooit een mail gehad...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 20:07

Oeh, die kerk.. Ik krijg er echt nare jeugdherinneringen van :=

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 20:46

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 20:53

hiphorse schreef:
Ik had mij bij verschillende makelaars voor zoeksystemen aangemeld maar gewoon nooit een mail gehad...

Kan zijn dat die alleen koppelen aan hun eigen aanbod. Maar anders weet ik het ook niet.
Hier kan je terecht voor heel NL; https://www.makelaarsland.nl/huis-kopen/

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 21:00

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 21:07

Die heeft teveel beschrijvingen bij Eliza was here gelezen :+

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 21:08

Shirley en Daks wat een leuke huizen hebben jullie!

Plaats je een linkje als het op Funda staat Daks?