Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sure_lee schreef:Zo dat gaat lekker manzano! Dus de mensen die hem zien op Funda hebben dan al geen mogelijkheid om te kijken toch?
Ik loop daar ook tegenaan. heb wel een zoekopdracht bij onze makelaar uit staan. Maar we krijgen echt niet alle huizen op voorhand al te zien helaas. Heb jij nog tips?
Zag namelijk vanmorgen een leuk huis op Funda. meteen gereageerd maar we staan nu op plek 35 van de wachtlijst...
manzano schreef:Heeft niks te maken met Funda of foto's. Je mag geen borden plaatsen als de woning nog niet in makelaarssysteem zichtbaar is voor collega's. Neem aan dat ie daar nog niet in staat als je ook nog geen foto's hebt. Zijn allemaal regels voor. Ben ook wel eens op de vingers getikt dat we een FB preview hadden gedaan.
Daks schreef:manzano schreef:Heeft niks te maken met Funda of foto's. Je mag geen borden plaatsen als de woning nog niet in makelaarssysteem zichtbaar is voor collega's. Neem aan dat ie daar nog niet in staat als je ook nog geen foto's hebt. Zijn allemaal regels voor. Ben ook wel eens op de vingers getikt dat we een FB preview hadden gedaan.
Is er dan nog een verschil dat er staat binnenkort in de verkoop?
Cayenne schreef:Die schuur had ik ook gezien! Zal wel goed verkocht worden
Een verbouwde kerk met een soort van open gat in de grond in de "woonkamer". Ik ben benieuwd wat dat is?
Die foto's van Madonna op de wc vind ik dan wel weer grappig
Syrianda schreef:@ Manzano ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan. mijn vriendin heeft deze week een aankoopmakelaar willen regelen in onze regio. Zij kreeg te horen dat ze vol zaten en niks voor haar kunnen doen. Is dit anders dan een zoekopdracht in een systeem zetten? Want zij wil tijdig op de hoogte worden gebracht van nieuwe huizen en dacht met een aankoopmakelaar te kunnen werken. Maar dit lukt nu helaas niet.
Citaat:In de vloer is nog een doorkijkje naar de vroegere waterput.
manzano schreef:Syrianda schreef:@ Manzano ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan. mijn vriendin heeft deze week een aankoopmakelaar willen regelen in onze regio. Zij kreeg te horen dat ze vol zaten en niks voor haar kunnen doen. Is dit anders dan een zoekopdracht in een systeem zetten? Want zij wil tijdig op de hoogte worden gebracht van nieuwe huizen en dacht met een aankoopmakelaar te kunnen werken. Maar dit lukt nu helaas niet.
Ja dat is wat anders. Met een aankoopmakelaar gaat er echt iemand met je mee. Zo'n mailinglijst is doorgaans gratis. Kan bij ons ook. Dus als het regio Utrecht is kan je even pb doen voor de link.
Een van de grootste landelijke makelaars (die doe het zelf) biedt het volgens mij ook gewoon gratis aan op de site.
ikkedus schreef:Je kunt in Den Haag een verrotte schuur kopen aan de Beekman voor 199.999,00.
Daar is een bezichtigingsstop op.
Ik ben wel benieuwd of je ook de hoogte in mag, maar voor dat bedrag zal dat wel niet. Wel een appartement van 74 m2.
[ [url=m/9La9qg.png]Afbeelding[/url] ]
manzano schreef:Sure_lee schreef:Zo dat gaat lekker manzano! Dus de mensen die hem zien op Funda hebben dan al geen mogelijkheid om te kijken toch?
Ik loop daar ook tegenaan. heb wel een zoekopdracht bij onze makelaar uit staan. Maar we krijgen echt niet alle huizen op voorhand al te zien helaas. Heb jij nog tips?
Zag namelijk vanmorgen een leuk huis op Funda. meteen gereageerd maar we staan nu op plek 35 van de wachtlijst...
Ja idd in zoeksysteem zetten van een makelaar. En dan voor het hele aanbod, niet alleen die van de makelaar en zorgen dat ze het op realtime zetten. Dan krijg je het als eerste binnen in je mail en kan je snel reageren.
hiphorse schreef:Ik had mij bij verschillende makelaars voor zoeksystemen aangemeld maar gewoon nooit een mail gehad...
lies_sparkle schreef:https://www.funda.nl/koop/gasselte/huis ... rislaan-7/
Deze staat nu in ons dorp
Weer zo’n gek verhaaltje haha, ik blijf die verhalende makelaars wat bijzonder vinden