Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:DubbelDun schreef:@emita: ik zou geen drukke tegels nemen, op zo'n klein oppervlak met die mooie maar drukke kussens
Tja gemeenten en leidingwerk... het moet allemaal zo goedkoop mogelijk hè. Als ze de huren navenant aan de 'mooie' verbouwkosten zouden verhalen heb je meer steigerende mensen vrees ik.
@cruesli: mooi huis/huizen... lijkt wat op dat van ons
True. Het krijgt sowieso een staartje. Ze hebben grote delen van het behang beschadigd en dat mogen wij allemaal zelf weer gaan opknappen. Want behang, verf en alle attributen zijn gelukkig zo goedkoop en je doet het allemaal wel binnen 30 minuten.
_San87_ schreef:_Roxanne schreef:Vraagje, wat voor plinten hebben jullie bij een tegelvloer?
Mijn voorkeur gaat uit naar een wat bredere, landelijke plint bij onze antraciete boerderijtegel. Maar ik heb geen flauw idee of dat wat is, kan er namelijk geen goede voorbeelden van vinden.
Ik heb geen tegelvloer momenteel, maar mijn keuze zou zijn geen plint te gebruiken.
En als je dan toch voor een plint gaat, zou ik voor een mooie hoge gaan. Je kunt dan wel je kasten niet strak tegen de muur zetten, maar ik vind dat zelf geen probleem. Makkelijker verschuiven als je eronder schoon wil maken, imo.
DubbelDun schreef:@emita: ik zou geen drukke tegels nemen, op zo'n klein oppervlak met die mooie maar drukke kussens
Tja gemeenten en leidingwerk... het moet allemaal zo goedkoop mogelijk hè. Als ze de huren navenant aan de 'mooie' verbouwkosten zouden verhalen heb je meer steigerende mensen vrees ik.
@cruesli: mooi huis/huizen... lijkt wat op dat van ons
_Roxanne schreef:Vraagje, wat voor plinten hebben jullie bij een tegelvloer?
Mijn voorkeur gaat uit naar een wat bredere, landelijke plint bij onze antraciete boerderijtegel. Maar ik heb geen flauw idee of dat wat is, kan er namelijk geen goede voorbeelden van vinden.
DubbelDun schreef:@magda: dat zou ik niet zo zondermeer er bij laten zitten. Stuur ze een brief/rekening met de kosten of hou het in op de huur. Vraag eens aan een advokaat of zoek eens op google wat je rechten zijn. Óf heb je op voorhand iets getekend waarin staat dat beschadigingen voor je eigen kosten zijn ??
Sonja_vR schreef:Mywishmax
Daar zou ik niet mee akkoord gaan
Meer huur voor zaken die je als huurder aanpakt
Normaal gezien betaal je extra omdat de woningbouw geld heeft uitgegeven
Als jij een aanpassing maakt, geef jij geld uit en word de woningbouw er zonder kosten beter van, of moet je het verwijderen als de volgende huurder het niet overneemt
Bij de huurhuizen die ik gehad heb werd dit dus ook echt niet gedaan en gingen ze daar ook echt niet mee wegkomen als ze het wel zouden flikken
Ikke geld uitgeven en daardoor meer huur moeten lappen ?
Dacht het dus even niet
(En als je er zelf niet uitkomt
Lang leve de huur commissie)
_Roxanne schreef:Vraagje, wat voor plinten hebben jullie bij een tegelvloer?
Boras schreef:_Roxanne schreef:Vraagje, wat voor plinten hebben jullie bij een tegelvloer?
Ik zou gaan voor een plint gemaakt van dezelfde tegel.
karijn schreef:Huur inhouden zou ik wel doen als je na meerdere malen geprobeerd te hebben het resultaat nog steeds nul is. Soms moet je even tijdelijk iets drastisch doen om iemand wakker te schudden. Dan kunnen ze ineens wel harder lopen en bereid zijn iets te doen. Een maand minder betalen is dan wel een max.
magda_90 schreef:Ooh al een mooi stuk beter!
Ik heb een puzzel.
Zoek de aansluiting voor de wasmachine:
[ [url=m/xMyaEs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zei je in de keukenkast? Dan heb je de juiste oplossing gevonden!
[ [url=m/dXyFvL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joost mag het weten hoe je hem nu aansluit.