Heeft iemand de beschermhoezen voor mac book pro retina van lab31 kunnen vinden? In het dichtstbijzijnde filiaal hebben de enkel die voor de air. Ben wel benieuwd!
Net even bij de Action geweest, en de drones met camera lagen er wel, maar wel een ander model en 15 euro duurder, dus ik moet er nog even over nadenken
Grote kopjes kosten 85 cent. Kleine door Senseo kopjes 69 cent
CoonArt
Geplaatst: 07-12-16 23:49
tinkersjakie schreef:
Grote kopjes kosten 85 cent. Kleine door Senseo kopjes 69 cent
Is ook geen geld he? Laatst nog een klok gekocht (Grand Central Station, met metalen rand) maar nu zoek ik voor de woonkamer een soortgelijke klok. Dus eentje die ook erg retro eruit ziet. Iemand al zoiets gespot?
Ik heb toevallig ook naar een klok gezocht, maar ik vond het aanbod bij de Action wat tegenvallen, dus ik heb gisteren een prachtige retro klok bij de Cranenbroek gevonden voor 10 euro. Zeker een dagje shoppen waard daar!
Het is niet echt een tuin bedrijf hoor. Het is manisje van alles!
Kleding, decoratie, speelgoed, kerstafdeling, gereedschap, fietsen, schilderspullen, verfspullen, autospullen, dierbenodigdheden en ga zo maar verder...... En groot is het!
Cranenbroek is een soort gigántische Action Vol met spotgoedkoop spul van kleding en werkkleding en gereedschap tot speelgoed en kerstspul en tuinspul en decoratie.. buitenverlichting, fietsen, autospul, schoonmaakspul, huisdierenspul, schilder/tekenspul en rekken vol prulletjes
Van cranenbroeck is zeker een aanrader!! Ze hebben er van alles idd. Wij gaan altijd naar Budel,daar kun je je wel voor een paar uur vermaken hahah. Nadeel is dat je altijd met teveel buiten komt,net zoals bij de action eigenlijk hahahha
Kentaro
Geplaatst: 09-12-16 15:06
cranenbroeck is zeker een aanrader, maar zit helaas niet bij ons in de regio HorseyDude
(De firma Van Cranenbroek heeft momenteel 5 winkelfilialen. In Nederland zijn dat Budel, Dongen, Landgraaf en Schijndel. De Belgische vestiging staat in Opglabbeek.)