Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

het vertekend echt heel erg.. Laura1589 schreef:Secrecible, jammer dat de kijkers het te klein vinden. Staat je huis al lang te koop.
Sjaslique wat leuk dat je de sleutel hebt. Moet er veel geklust worden?
Wij hebben a.s. woensdag weer 2 bezichtigingen. 2 heel verschillende huizen, het ene moet nog veel in geklust worden en het ander zouden we zo in kunnen. Ben erg benieuwd!

Laura1589 schreef:Secrecible, jammer dat de kijkers het te klein vinden. Staat je huis al lang te koop.
Sjaslique wat leuk dat je de sleutel hebt. Moet er veel geklust worden?
Wij hebben a.s. woensdag weer 2 bezichtigingen. 2 heel verschillende huizen, het ene moet nog veel in geklust worden en het ander zouden we zo in kunnen. Ben erg benieuwd!

het ergste is nog dat er dan (als ik er niet bij was) door hem net werd gedaan alsof ik de boze schoondochter was die zijn zoon als een lammetje naar de slachtbank leidde , daar ben ik nog het meest pissed over geweest naast het feit dat alle lol uit het huizen kijken werd gezogen op die manier
) dat willen we pertinent niet, zeker niet omdat we indoor best ruimte kunnen en willen inleveren , maar buiten willen we liever meer dan we nu hebben. dat ga je met nieuwbouw niet voor elkaar krijgen, zeker niet met het budget dat wij vrij willen maken(gelukkig stond vriend achter me)
Veel plezier met de zoektocht!
Tijdens een etentje voor mijn verjaardag zei vriend spontaan oja we hebben een bod uitgebracht. We betrekken ze nergens bij en zij bemoeien zich nergens mee. Mijn ouders gaan vaak mee bij een tweede keer kijken en aangezien mijn moeder van oude meuk houdt en mijn vader van nieuwe strakke huizen is er altijd wel iemand positief

Loesss schreef:Oooh wat fijn die herkenbare berichten! Hier is het ook mn schoonpa. Maar die ziet ons idd t liefste in nieuwbouw in zijn dorp.
Maar de fotos zijn ook heel erg slecht. Dus ook wel beetje logisch.
Maar inderdaad vriend en ik voelen ons er echt fijn, hoewel er nog veel moet gebeuren. Wij zien onszelf er gelukkig worden en dat telt ook.

toch fijn als dat ook zo kan idd.
dat zou gewoon niet grappig zijn