Wat is het verschil tussen de toestellen en kan je de OnePlus One overal krijgen?
Ook kwam ik nog tegen de Lumia 1530, is dat ook een goede?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petrichor schreef:De Note en OnePlus One lijken mij perfect!
Wat is het verschil tussen de toestellen en kan je de OnePlus One overal krijgen?
Ook kwam ik nog tegen de Lumia 1530, is dat ook een goede?
Petrichor schreef:De Ultra is ook zeker weten een optie! Heeft die niet zulke kuren als de de Z? Mijn huidige toestel Sony Z knapte spontaan het beeldscherm etc.
Meraki schreef:Is hier niemand die naar een Nexus kijkt?![]()
Ik wacht in spanning op de 6 die rond 6 oktober uit zou moeten komen. Inmiddels begint m'n 4s het behoorlijk op te gevenEn aangezien ik de prijs van de iPhone 6 in geen enkele manier goed te praten vind (nu al helemaal niet meer). Begint iedere ochtend met een google-search naar de Nexus 6
Suuszels schreef:Meraki schreef:Is hier niemand die naar een Nexus kijkt?![]()
Ik wacht in spanning op de 6 die rond 6 oktober uit zou moeten komen. Inmiddels begint m'n 4s het behoorlijk op te gevenEn aangezien ik de prijs van de iPhone 6 in geen enkele manier goed te praten vind (nu al helemaal niet meer). Begint iedere ochtend met een google-search naar de Nexus 6
Ja hoor, mijn vriend ook.. We hebben hier de Nexus familie in huis. 4, 5 en 7 dus daar past de 6 mooi tussen.
Anders gaat hij wss voor de oneplusone
Suuszels schreef:Meraki schreef:Is hier niemand die naar een Nexus kijkt?![]()
Ja hoor, mijn vriend ook.. We hebben hier de Nexus familie in huis. 4, 5 en 7 dus daar past de 6 mooi tussen.
Anders gaat hij wss voor de oneplusone