PSvanLot schreef:MarliesV schreef:PSvanLot, wat zit er aan de andere kant van de muur waar je TV op hangt?
Mooi dat kleed, past denk ik super bij je nieuwe muur. Super strak ook zo, maar toch gezellig met die kleur.
Janinevv, ik zou ook voor een kleed gaan die iig onder de bank komt, daar lijkt de ruimte groter van. Dan maakt rond of rechthoek niet zoveel uit.
Daar zit niets, maar je kunt er bijna niet bij omdat er een andere muur in een spie op staat.
Die stond er al en er tegenaan bouwen was niet mooi omdat de woonkeuken dan erg scheef werd.
Helaas, anders was een gat er in en een oplossing aan de achterkant nog een idee.
Ik zou een soort opbouw box maken, dus een heel vlak (iets groter dan de TV) die hol is, daar de TV aan hangen en de kabels en wandcontact dozen in weg werken. Dan komt je TV iets naar voren, maar is alles weg en kan je er nog mooi iets kleins onder zetten.
Dat kan een dicht blok zijn of zoiets:
https://www.bol.com/nl/nl/p/vidaxl-8-de ... IIQAvD_BwE
Vind de oplossingen met sokkels en planten niet mooi, dat reikt allemaal tot net onder de tv, dat zou mij storen. Al vind ik de oplossing van San wel het meest chique qua keuze daarin.