FUN-da!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 11:12

Och ja Dwingeloo... :j En hoewel het een tikje verwaarloosd is lijkt er zo verder niet echt iets mis mee te zijn.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 14:12

Cayenne schreef:
mirim schreef:
Wij hebben mijn ouders met ons meeverhuisd van Spanbroek naar de Achterhoek.
Oude bomen verplant men beter niet is de uitspraak, maar met hun bijna 80 jaar zijn ze zo blij als blik geweest met deze stap.
Gelukkig zijn er ook veel mensen wel blij met Spanbroek en omgeving, maar wij willen nooit meer terug ! :o

Ah leuk, nog iemand uit die buurt!
Ik kom oorspronkelijk uit Noord-Holland, maar woon nu in Noord-Brabant en ik voel me hier ook echt thuis!
Vergeleken met mijn huidige omgeving is Spanbroek maar kaal, winderig en saai. Hier hebben we veel bossen en Brabantse gezelligheid :+:
Ik wil ook nooit meer terug! En iedere keer dat mijn ouders hier zijn worden ze ook weer verliefd op de omgeving hier, maar verhuizen is nog een te grote stap.

Dat snap ik wel! Voor ons is het maar 15/20 min rijden naar Schoorl of Bergen, dus daar gaan we veel wandelen.
Heel eerlijk, ik woon liever in een platlandschap dan onder de rook van een Shell of al die andere vieze bedrijven die in de Botlek enz. zitten.

Ik ga eens bijlezen wat voor huizen jullie hebben geplaatst, beetje druk met school dus weinig tijd om echt mee te kijken.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:10

Oke, meld me ook hier, want zit elke dag op Funda :)

We zochten een huis met grond in het Noorden, maar zijn toen (7jr ) dichterbij familie gaan wonen vanwege omstandigheden en hier niet het budget voor de hier geldende prijzen. Alleen wat toen daar x kostte, kost nu 2x zoveel. Zelfs daar al.

Wel goed gekocht, net in de crisis nog een totaal uitgewoond huis. Hebben meerwaarde en stukje afgelost.

Iets meer dan 2 jaar geleden al wat gekeken en toen veranderde er 2jr terug in 1 klap alles en even niet gekeken. Vorig jaar makelaars huis laten taxeren en op zoek gegaan, maar prijzen vielen inmiddels enorm tegen.

Kijk dus elke dag wel even rond, maar verwacht dat we toch moeten wachten tot markt stabiel is of instort. Kan me echt niet voorstellen dat mensen teveel blijven betalen voor huizen, ook al staat de rente zo laag.

Kijken in principe naar heel Nederland, omdat we een echt snoepje niet willen missen. Zoeken dus met grond en niet al te groot huis. Ligging is ook belangrijkste.

missfalki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:36

Die in Dwingeloo is volgens mij hier al eerder geplaatst ....
maar wordt dan nu weer als nieuw gepresenteerd ...
Wel mooi voor paardjes :j

Groet Karin.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 10:43

Die in Leersum die hier eerder van de week stond staat nu ook weer als nieuw op Funda. Terwijl hij maandenlang onder voorbehoud verkocht was. Is een truckje van Funda/de makelaar denk ik.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:29

Wel een mooi huis die in Dwingeloo... wat daaraan moet gebeuren is qua huis denk ik voornamelijk cosmetisch. En de omheining van de wei, die moet wel :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:31

SusanH schreef:
Die in Leersum die hier eerder van de week stond staat nu ook weer als nieuw op Funda. Terwijl hij maandenlang onder voorbehoud verkocht was. Is een truckje van Funda/de makelaar denk ik.

Slechte truc dan.. :') Ik vind het sowieso al bijzonder dat er mensen zijn die zulke bedragen gefinancierd krijgen :oo

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 13:08

Nou of geen trucje, maar de financiering is helaas niet doorgegaan of iets dergelijks, of mensen gingen toch scheiden vlak voor de verhuizing, dat soort dingetjes hoor je ook wel.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 13:10

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 13:12

Ooooh je weet ze wel uit te zoeken zeg!
Die in Noordgauwe zou ik zelf van binnen dan wat minder suikerzoet maken maar alsnog een ongelooflijk schattig huis!

Maar die in Driehuizen is ook echt cute maar dan op een houthakkershuisjesmanier.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 13:31

Die eerste lijkt net een museumpje met al dat 'oude' meubilair en paspoppen <3

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 13:50

Cayenne schreef:
Dit is echt een mega schattig huis, zeg! <3 https://www.funda.nl/koop/noordgouwe/hu ... ereweg-18/

Die tuin, ongelofelijk mooi, ik sla de foto's weer op ter inspiratie. Er komen dus meer bomen in mijn tuin die we nog deels moeten inrichten.<3 Van binnen is het voor mij te zoet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 13:57

Die eerste <3 wat enorm schattig en gaaf

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 14:22

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 14:24

die in Driehuizen is iets opgeruimder, echte hollandse ver-gezichten :)

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-19 14:25

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 14:27

Het contrast trouwens. Ondertussen kijk ik ook naar huurwoningen. En dan heb je met een beetje pech 1 foto van de buitenkant, soms een plattegrond, en af en toe foto's van totaal uitgewoonde woningen.
Inmiddels ben ik (wegens teveel bekijken?) zelfs van Streetview gegooid, dus de informatie is nu soms alleen maar 'er is een woning.' -:)

Ook leuk is de plattegrond die ze van een ander appartement in een andere straat hadden gepakt, en daar met paint wat op hadden gekliederd ('deze deur daar, die kamer weg, hier nog een wandje, lijkt best toch?') Helaas is die niet meer zichtbaar.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 14:58

"Er is een woning" nou eh... _O- Gefeliciteerd?

En nja bij mij is het zo, ik kijk toch niet voor mezelf want ik kan toch 't huis nog niet uit. :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 15:33

Oh die in Driehuizen <3 <3 <3

Helemaal mijn smaak.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 15:35

Kun je van Streetview afgegooid worden? Serieus? :wow:
Denken ze dat je aan het stalken bent ofzo?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 15:41

Jeetje nooit geweten dat je van streetview afgeknikkerd kon worden. Bizar. Denken ze dat je een aanslag aan het plannen bent of zo? Wij kijken soms ook wel eens op streetview. Handige tool als je een beetje een beeld van de buurt wil krijgen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 15:56

Oh, ik kan gelukkig nog wel op Streetview via Google Maps zelf :D Beetje onhandig omschreven door mij. Maar niet meer automatisch via Woningnet, dus je ziet het niet meer direct bij de woning.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 16:20

Ik sta zelf binnenkort op Streetview geloof ik. _O-
Ze waren vlak voor mijn opleidingsgebouw de hele tijd tot vermoeiens toe heen en weer aan het scheuren met dat autootje. Ben er 2 langs gelopen en 2x kwam ik er met de auto langs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 16:21

Ik stond op streetview jaren terug :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 16:28

Ik sta er ook op :')