LinsxDot schreef:De leidingen liggen niet open en bloot er zit hout om dat moet worden betegeld! En er hangt wel wastafel maar dat hout van kastje is door lekkage bol gaan staan! Jij gaat wel echt van nachtmerrie uit
Dat maakt het al anders idd

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LinsxDot schreef:Was tafel wilde we idd sowieso doen! Is ook nog voor ons zelf voor nu handig! En tegels gaan we idd zoals berdien zegt eerst
Wel makelaar naar laten kijken mijn oom verkoopt vaak huizen en zegt dat badkamer geen meerwaarde heeft in sommige gevallen want een badkamer is persoonlijk
LinsxDot schreef:Zoiets kleins kost voor ons al snel duizende euros. Pakken tegels lijm enz en dat we dat naast ons fulltime baan nog moeten doen. Het laten doen kost ook onwijs veel. Ik probeer het liever zo en dan wat minder aangezien dit onze eerste keer is badkamer verbouwen gaat het ook niet onwijs snel. Als jij er halve dag over doet be my geust en ram hem erinwij krijgen dat niet eens in een week gedaan omdat de ervaring ontbreekt.
Berdien schreef:Een badkamer die niet af is gaat echt geen verschil van € 10.000 maken op een woning van € 130.000.
Dit ziet er al wel heel keurig uit hoorIk vind zo'n randje juist wel heel leuk. Mijn badkamer is netjes, maar verre van modern. Echter een nieuwe badkamer erin zetten kost meer dan dat het op gaat leveren in deze prijscategorie. Of ik moet iemand maar eens heel lief aankijken, die heeft zijn eigen huis ook van boven tot onder gestript en alles er nieuw in gezet. Hm