Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jitskenienke schreef:Ik denk dat ze veel negatief commentaar hebben gehad ja.. Ik zelf zou het ook zeker NIET plaatsen.
Emmaa2 als het goed is word de aanmelding eerst naar de klanten gestuurd, met hun goedkeuring word het online geplaatst. Dat is hoe het bij ons gaat, en bij veel collega's ook.
DuoPenotti schreef:Ja Pien is echt een FUN topic. Komende de leukste e raarste dingen voorbij.
En Cayenne krijgt de meeste bizarre woningen wel gevonden met heel veel oog voor detail in wat er soms in huis staat.
Al was het deze keer niet echt detail...
Cayenne schreef:DuoPenotti schreef:Ja Pien is echt een FUN topic. Komende de leukste e raarste dingen voorbij.
En Cayenne krijgt de meeste bizarre woningen wel gevonden met heel veel oog voor detail in wat er soms in huis staat.
Al was het deze keer niet echt detail...![]()
Jammer dat ze het er vanaf hebben gehaald, al snap ik het enigzins ook wel weer
Ceetje_bokt schreef:Cayenne schreef:![]()
Jammer dat ze het er vanaf hebben gehaald, al snap ik het enigzins ook wel weer
Maar…maar… het is toch een onschuldige hobby en weer helemaal hip. (Macrameeën hè)
Marcella schreef:Of ze hebben negatief commentaar gehad op de foto.
Cowboy55 schreef:Marcella schreef:Of ze hebben negatief commentaar gehad op de foto.
Dumpert heeft een clip. https://www.dumpert.nl/item/100097157_71f18fc0
ikke schreef:Suzanne F. schreef:Wat stond er op de kast dan Ikke?
Daar stonden (dozen van) treinmodellen van bovengemiddelde kwaliteit.
Maar elders was ook duidelijk te zien dat een van de bewoners enige creativiteit bezit en daar de bijbehorende gereedschap voor heeft staan.