Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaaaren schreef:Er is dus een kabelgoot maar de stekkers gaan er niet doorheen?
Ik heb bij mij de stekker er afgeknipt, kabel erdoor en daarna weer met een andere stekker eraangezet. Dan kan het wellicht toch door het gootje dat je hebt. Je kan als je zelf niet handig bent met elektra eens informeren bij een elektricien.
PSvanLot schreef:Kaaaren schreef:Er is dus een kabelgoot maar de stekkers gaan er niet doorheen?
Ik heb bij mij de stekker er afgeknipt, kabel erdoor en daarna weer met een andere stekker eraangezet. Dan kan het wellicht toch door het gootje dat je hebt. Je kan als je zelf niet handig bent met elektra eens informeren bij een elektricien.
Dat kan inderdaad, maar dan heb ik nog steeds de stekkers onderin. Het was de bedoeling dat alles in de muur verwerkt werd.
MuSLi schreef:Ook afhankelijk van welke kleuren je verder in het interieur en de wanden hebt @Janinevv.
Soms kun je door online de bank op te zoeken ook verschillende woonstijlen/kleuren gecombineerd zien en inspiratie opdoen
Janinevv schreef:Ja zo iets wel!
Maar dan hebben we rond met ronde salon tafels?
_San87_ schreef:Janinevv schreef:Ja zo iets wel!
Maar dan hebben we rond met ronde salon tafels?
Maar toch niet uit? Anders heb je rechthoekig met een rechthoekige bank.
Maar vooraldoen wat je mooi vindt, natuurlijk. En wat MWM zegt, zorg voor een groter kleed, zodat deze onder de bank valt. Dat doet de ruimte optisch groter lijken.
MarliesV schreef:PSvanLot, wat zit er aan de andere kant van de muur waar je TV op hangt?
Mooi dat kleed, past denk ik super bij je nieuwe muur. Super strak ook zo, maar toch gezellig met die kleur.
Janinevv, ik zou ook voor een kleed gaan die iig onder de bank komt, daar lijkt de ruimte groter van. Dan maakt rond of rechthoek niet zoveel uit.