Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abiola schreef:Kleding kun je toch ook in koffers, sporttassen of desnoods in een vuilniszak verhuizen? Ik deed het de laatste keer in de dozen waarin ik mijn boeken had, anders worden die zo zwaar als je die helemaal volpakt.
Janine1990 schreef:Ah, dus echt gewoon met stenen muren er achter? Wel erg mooi, maar voor mij helaas niet haalbaar.
vonneke schreef:Janine1990 schreef:Ah, dus echt gewoon met stenen muren er achter? Wel erg mooi, maar voor mij helaas niet haalbaar.
Nee met hout. Als je ze er uit haalt heb je van 2 kamers 1 hele grote kamer haha. Het zijn 5 kasten naast elkaar. Vanuit de ene kamer kun je in 3 kasten en de andere in 2. Zijn aardig diep.
Zijn genoeg mensen hier in de buurt die ze er uit hebben en dan een muur er in. Vraag me niet waarom... kun je nieuwe kasten plaatsen.
Bienotje schreef:Zo'n kastenwand wat jij bedoelt is denk ik echt typisch iets van de jaren 70 [naam]. Laatst bij een bezichtiging van een ouder huis tegen gekomen maar had het ook nooit eerder gezien!
Hier in huis beginnen we eindelijk met opbouwen. Gelukkig wel
Vinden jullie hier work in progress foto's leuk? Of liever vooral alleen eindresultaat?
DubbelDun schreef:Nou ik kon vroeger als letterlijk verstaan op mijn slaapkamer
@janine: de kastenwand zit binnen één huis tussen de slaapkamers.
Bienotje schreef:Zo'n kastenwand wat jij bedoelt is denk ik echt typisch iets van de jaren 70 vonneke. Laatst bij een bezichtiging van een ouder huis tegen gekomen maar had het ook nooit eerder gezien!
Hier in huis beginnen we eindelijk met opbouwen. Gelukkig wel
Vinden jullie hier work in progress foto's leuk? Of liever vooral alleen eindresultaat?