Willemlover, wat een mooi appartement! De tegels in de keuken zijn toch ook wit?! En zolang je je tafel niet tegen je keukenblok aan zet, zou ik er totaal geen 'probleem' in zien!
Willemlover: Mooie ruimte zeg. Denk opzich dat het niet heel raar zal staan. Indd miss wat gebroken wit accessoirs bij de meubelen.
Kentaro: Hoe zit het dan met het slot. Moet je die er zelf nog in doen? Is wel inclusief slotgat?
__PSM__
Geplaatst: 31-10-13 13:28
Oh leuk al die badkamers wat een verschil dan heh, wat mensen erin plaatsen
Hier een badkamer en keuken die ik niet mooi vind maar prima ruim en bruikbaar zijn, over een jaar of 5/10 maar eens vervangen...
Laatst bijgewerkt door __PSM__ op 31-10-13 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt
willemlover
Geplaatst: 31-10-13 13:28
Bedankt voor de tips! Daar ga ik wat mee doen! De vloer word taupe kleurig, vrij neutraal dus.
_pauline_
Geplaatst: 31-10-13 13:29
Laptop nog even snel opgestart zodat ik jullie foto's kan zien.
Te beginnen met Sakkia, wat een leuke krans! Hoe maak je als ik vragen mag die sier dingen erop vast? Ik zie het overal in de winkels liggen maar zou zelf geen idee hebben hoe te maken. Is vast veel simpeler als ik denk, ik denk altijd te moeilijk.
Indeling van die badkamer vind ik best mooi eigenlijk. Meubel vind ik ook niet helemaal tof. Wel apart dat geel in je (huidige?) badkamer.
Ash, wat een leuke kleuren op je muur! Misschien toch ook een idee voor ons op de slaapkamer, aangezien die ook nog opgeknapt moet worden.
Zoals de (oude?) badkamer van Kentaro was, zo is eigenlijk de indeling bij ons. Alleen is de douche vierkant en komt er een glazen deur en is dus de doorkijk naar de WC weg omdat daar een muur zit.
Quellian, mooie badkamer!
Arenel, die plankjes heb ik ook gezien en zo staan twijfelen om ze alvast mee te nemen. Maar toch maar niet gedaan. Heel leuk 'ingericht' ook.
Willemlover, geen idee wat je het beste zou kunnen doen. Ik ben er zelf echt een ramp in kleuren combineren met elkaar en wat wel en of niet samen gaat.
Willemlover, wat ziet het er sfeervol uit, i loooooove puntdaken! En wat betreft de keukenkastjes; gewoon een plakfolie erop plakken die je leuk vindt.
Aranel; hoe schattig!
A.s. weekend ga ik de voordeur spierwit verven, deze staat al 2 jaar in de (grijze!) grondverf.
Kentaro
Geplaatst: 31-10-13 13:39
Je hebt geen voordeur op de zonkant hoop ik?! (anders zie je van de zomer niets als je naar binnen wilt )
Plakfolie wat een handig idee! Daar had ik nog niet aan gedacht, aangezien het een huurappartement is, mogen we denk ik niet gaan schilderen.. Ja het is heel sfeervol met dat puntdak, was wel even puzzelen met hoe we het wouden inrichten maar we zijn er nu zo goed als uit. De eettafel komt onder dat puntdak. En de bank komt onder de dakkapel.
Oh die mocca tegels maken het geheel toch wat sjieker, die ga ik meenemen in mijn lijstje Onze badkamer is helemaal wit. We gaan dit weekend de hort op om echt te gaan shoppen aangezien we waarschijnlijk volgende week de sleutel al krijgen
SAKKIA
Geplaatst: 31-10-13 14:01
Wij gaan de badkamer ook nog niet doen hoor Eerst het hele huis aan de buitenkant schilderen en boven dubbelglas. Kijk, die badkamer is niet mooi maar wel functioneel, schilderen en dubbelglas boven is meer nodig
Dank je wel, Pauline Ik maak het vast met een lijmpistool (heel makkelijk en HEET!! ) Ik heb geen geel in mijn badkamer, dat is de wc, maar dat komt denk ik door het licht wat door de koepel komt.
In ons huis zaten hele lelijke bruine deuren, maar wel van hout, dus alles gescheurd en geverfd (k..klus) Maar het ziet er wel mooi strak uit weer
Sonja_vR
Geplaatst: 31-10-13 18:25
Ash_ schreef:
Kentaro voor binnen zijn de deuren dan. Lees de rest even bij.
hoe erg is het met de deuren Ash? hier hadden we namelijk 1 dramatische deur, met van die sierlijstjes er op idd, die hebben we wel weer strak gekregen, was wel even een klus... eerst die klerelijstjes er af opschuren, beschadigingen afstrijken/vullen, weer schuren, nog eens afstrijken/vullen , schuren, schuren en een beetje schuren voor de zekerheid en toen drie keer aflakken , zie je niks meer van
Vandaag word de start gemaakt met het leggen van de vloer Spannend
Kentaro
Geplaatst: 01-11-13 10:16
ash, plakfolie over deuren kun je prima afnemen, maar ik zou er zelf niet aan beginnen. Om dat goed glad erop te krijgen.. (je wordt gek van de belletjes en oneffenheden ben ik bang...) Je zou ook nog op MP kunnen kijken! Weet van een andere bokker dat ze daar ook haar binnen deuren vandaan heeft
Spannend! Verwachten natuurlijk vanavond wel een foto update
@Sakkia, wij hebben in de wc onze nieuwe vloertegels over de oude gelegd. Ging prima en ligt na een jaar nog steeds prima. Onze muur in ht toilet is overigens turquoise, ben er nog steeds blij mee!
Kentaro
Geplaatst: 01-11-13 11:09
Dit is ook leuk!?! Letters naar keuze, beplakken met iets wat je leuk vind!
Ah dan vertekend het idd denk ik Sakkia. Binnenkort dan maar eens opzoek naar een lijmpistool en misschien dat ik dan eens kan gaan kijken hoe crea bea ik ben, haha.
Dat schaap is zó leuk, maar ik hoef voorlopig nog geen kinderen
Spannend Ash, een nieuwe vloer erin doet zoveel. Wat voor vloer namen jullie ook alweer? Kan het niet echt terug vinden.
En één van de beloofde foto's.
Links zie je dus nog een klein beetje meubel. Rechts zit dus de douche en dan zie je een stukje muur en dat is de douche muur. Daarachter staat de WC. Dus dat smalle etc valt gelukkig niet op. Dat raam moet nog wel geschilderd worden, is er een beetje bij ingeschoten.