Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 12:19

_Tara_ schreef:
dorientjuh schreef:
Ik wil ook gebruik maken van gratis Edet via die actie. Maar begrijp ik dus goed dat het niet uitmaakt welke verpakking je koopt? Want de grootste verpakking van Edet bij de AH is 16 rollen, en die kost normaal gesproken €8,83. Dan wil ik dus wel zeker weten dat ik dat terug krijg.

https://www.kortingisleuk.nl/gratisedet
Het gaat alleen om de verpakkingen die je daar op de site ziet staan.
Deze dus:
de actie is alleen geldig voor de volgende Edet producten:
- 6 rol Edet Soft
- 6 rol Edet Almond Milk
- 8 rol Edet family
- 4 rol Edet maxi 3 laags
- 4 rol Edet maxi 4 laags

Het gaat inderdaad alleen voor de bovenstaande verpakkingen.
Maar... ik kan wel zeggen dat ik netjes het bedrag gestort heb gekregen (ik had de 8 rol verpakking), binnen enkele dagen stond het op mijn rekening.

Ook voor mij deze week niet veel qua hamsteraanbiedingen, alleen aardappels kan ik wel weer gebruiken, de rest haal ik morgen wel op de markt (groente/fruit) en bij de dirk (nasigroenten 600 gr 1,19, unox erwtensoep 0,89 ct)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 13:16

dorientjuh schreef:
Nou, blij dat ik dat hier even vraag, want op de site van Edet staat dat dus niet duidelijk. Bedankt! :)

Geen probleem :) Stond tussen de veelgestelde vragen op de kortingisleuk site over Edet.

DebGizmo

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 09:52

Normaal bespaar ik niet op mijn dieren, maar kwa extra's heb ik nu even geen keus. Weet iemand waar je goedkope anti vlooien druppels kunt halen?

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 11:00

Bij de AH is alle Robijn weer 1+1 :)

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 11:06

DebGizmo schreef:
Normaal bespaar ik niet op mijn dieren, maar kwa extra's heb ik nu even geen keus. Weet iemand waar je goedkope anti vlooien druppels kunt halen?

www.dierapotheker.nl ze hebben wel de merkartikelen (zijn opzich natuurlijk niet heel goedkoop) maar wel veel goedkoper dan bij de dierenarts of dierenwinkel. Ze leveren ook heel snel en de verzendkosten vallen ook 100% mee (zeker in mijn geval omdat ik altijd veel moet hebben).

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 12:30

Ik had me aangemeld voor de lekker in het leven website (in de hoop ook zo'n magazine met bonnen te ontvangen lol), en via de website een gratis proefmonster van ariel aangevraagd die er stond.

Afgelopen weekend werd me een pakketje bezorgd met een briefje erbij: wegens een juridisch geschil met een technisch patent op de 3 in 1 pads konden ze me het proefmonsters niet (meer) toesturen...maar... in plaats daarvan kreeg ik een hele verpakking van Excel tabs, daar was/ben ik toch wel blij mee lol, ipv 1 of 2 tabs (proefmonster) heb ik nu een doosje met 11 tabs gekregen :)

Verder ben ik benieuwd in hoeverre de nieuwe bonuskaarten invloed hebben bij de AH, ik heb de mijne nl niet geactiveerd dus krijg geen persoonlijke aanbiedingen (geen behoefte aan extra mail), maar ben wel benieuwd of het invloed heeft op de normale bonusaanbiedingen (minder algemene aanbiedingen bijv.), deze week bij de hamsterweken 'ga' ik alleen voor de koffiepads, in principe drink ik filterkoffie maar pads voor de afwisseling of voor lekker handig is wel makkelijk om in huis te hebben en met 2e gratis zijn ze ook een leuke prijs (komen goedkoper uit dan basic bijv en ik vind perla koffie op zich lekker, basic niet :P)

Verder hebben ze bij de Dirk/deka thermolaarzen in de aanbieding waar ik vandaag even voor ga kijken of ze er nog in mijn maat zijn.
Vorig jaar had ik een zelfde soort maar dan bij de Action vandaan (ook 12 euro), en die hebben het toch de hele winter uitgehouden... daarna waren ze wel echt op hoor :P, maar ik heb dus nog geen vervanging daarvoor en dit is net een leuk prijsje aangezien je ze over het algemeen toch niet veel nodig hebt (hoop ik :P), mochten ze ze niet meer hebben wip ik even de action in om te kijken of ze ze daar toevallig ook hebben liggen, action zit naast de dirk bij mij en heb toch kussentjes (voor de vulling, daar vul ik mijn gehaakte knuffels mee op, zie profiel) nodig

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 12:36

Weet iemand of er deze of volgende week vleesaanbiedingen zijn? :) Schnitzels/hambugers oid. De folders van deze week van Jumbo, AH en C1000 alo door gespit maar ik kon niet echt iets vinden.

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 12:45

ah:
- kipfiletblokjes 300 gr/rundergehakt/hamburgers, 2+1 gratis (6 euro voor 3 verpakkingen dus)
- vegaballetjes 1+1 gratis

dirk/deka:
- hoh gehakt, 3,80/kilo
- kipschnitzels
- italiaanse cordon bleus

rest heb ik niet gekeken, maar moet je online toch wel kunnen vinden?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 12:51

Annemiek, ik had ook dat proefmonster gevraagd en idd ook een normale verpakking ontvangen, best grappig
ik heb de bonuskaart wel geactiveerd, airmiles kaart er aan gehangen etc . had nu met de extra aanbiedingen al wel een leuke binnen gehad. boeit me echt niet dat die mannen weten wat ik koop, en die mail, ach,geloof dat er wekelijks of twee wekelijks ene mail binnen komt, overleef ik wel ;)

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 12:55

mag ik vragen wat voor aanbieding je kreeg? daar ben ik dus vooral benieuwd naar, in welk opzicht de aanbiedingen verschillen van de huidige aanbiedingen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 12:55

Annemiek80: Dirk en die aanverwante supermarkten ( :+ ) zit hier nergens in de buurt jammer genoeg..

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 12:58

even checken hoor :)
25% korting op alle snackgroenten (maar daar vielen ook alle cherrytomaten onder etc ) en die gebruik ik wel met enige regelmaat
zie nu net dat ik de mail al heb weggeknikkerd na gebruik, die extra aanbieding zit namelijk ook al direct aan je bonuskaart gelinkt. had nog een aanbieding die handig was, maar die ben ik vergeten

maar ik zal de komende tijd de extra aanbiedingen eens posten in het topic, eens zien wat het echt toevoegt. ben trouwens op zich wel nieuwsgierig of er echt variatie in zit of iedereen gewoon dezelfde krijgt.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 13:00

Ik heb deze week 25% extra korting op AH snoepgoed :+ en laatst alle nivea voor 50% korting. Maar die actie liep toen ook bij de etos.
Ben benieuwd wat ik nog meer voor aanbiedingen krijg.

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 13:00

ah, had idd niet op je woonplaats gelet, dirk(bas, digros) zit met name in het westen inderdaad, van de deka weet ik het niet maar die heeft meestal dezelfde aanbiedingen dus ik vermoed dat die ook aan het dirk concern gerelateerd is.

Hier hebben we dus weer geen jumbo of c1000 in de buurt, tenminste... niet op fietsafstand, zaanstad is met name toch AH (logisch)

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 13:02

Keet schreef:
Ik heb deze week 25% extra korting op AH snoepgoed :+ en laatst alle nivea voor 50% korting. Maar die actie liep toen ook bij de etos.

hmm, als die korting dan bovenop de gewone bonus telt wordt het wel een leuke aanbieding natuurlijk :P
snoepgoed was vorige week nl ook in de bonus (hoe zou ik dat toch weten :') ), en nivea komt ook regelmatig terug

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 13:03

C1000 wacht ik op nieuwe aanbiedingen , poiesz heeft :

800 gram Shoarmaburgers voor 3.99
500 gram Kebab voor 3,69
500 Hoh gehakt voor 2.49
500 gram kip cordon blue voor 3.99
50% korting op schouder haas of rib karbonade
500 gram runderbieflappen voor 5.49

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 13:31

Annemiek80 schreef:
Keet schreef:

hmm, als die korting dan bovenop de gewone bonus telt wordt het wel een leuke aanbieding natuurlijk :P
snoepgoed was vorige week nl ook in de bonus (hoe zou ik dat toch weten :') ), en nivea komt ook regelmatig terug

Nee, volgens mij niet bovenop de bonus :n
We krijgen sinds kort pas weer reclamefolders. Zal volgende week eens kijken of het product ook in de gewone bonus is.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 14:49

De lidl heeft vegetarische vleesvervangers in de aanbieding mocht iemand daar interesse voor hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:52

Dat is een goeie tip :D Vanaf donderdag zijn ze inderdaad 1,30. Ze zijn sowieso al veel goedkoper dan bij alle andere zaken overigens, standaard 1,69 geloof ik. Hoewel de vega balletjes bij AH nu ook omgerekend maar iets van 1.40 per pakje zijn, ook de moeite waard.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:59

Bedankt voor je reactie, ik was van plan om morgen te gaan maar dat heeft dan weinig zin.
De prei is trouwens bij de jumbo in de aanbieding maar die ga ik bij de Lidl kopen. Bij de Jumbo betaal je 1,49 per pond, bij de Lild 0,19 cent per stuk.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:56

Hm ik heb bij de AH wel wat dingetjes gehaald met de 1+1 gratis omdat dat dingen zijn die ik vaak gebruik van het A merk.(Shampoo/crèmespoeling, ice tea green) en ging toevallig ook naar de bios dus ook de M&M's en 2 kleine flesjes drinken meegenomen in de 1+1 gratis. Vind verder de aanbiedingen een beetje tegenvallen overal.
Zijn een paar dingen waar ik nog hoop dat ze komen de komende weken die meestal komen bij de hamsterweken, smintjes(grote), vega burgers en de AH cola/sinas. Verder merk ik dat ik nu ik een paar hamsterweken e.d. heb meegemaakt en de prijzen beter ken ik een stuk bewuster insla. Heel veel dingen vind ik ook prima bij de Lidl of van AH basic/huismerk dus dat is niet voordeliger terwijl het snel voordelig 'lijkt'.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 01:43

AH heeft ook de vega- en groenteballetjes in de aanbieding, 1+1 gratis. Heerlijk :). Dat was wel weer even nodig. Al wil ik veeeeel liever dat ze eens het vegagehakt in de bonus gooien, dat doen ze eigenlijk nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 22:32

Bij ons waren de vleesvervangers van de LIDL nu al op, morgenochtend sta ik er om half 9 als eerste bij.
Tip: ze hebben daar (Lidl) nu 10 kg aardappels in de aanbieding voor €2,50!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 23:15

WildWings schreef:
Bij ons waren de vleesvervangers van de LIDL nu al op, morgenochtend sta ik er om half 9 als eerste bij.
Tip: ze hebben daar (Lidl) nu 10 kg aardappels in de aanbieding voor €2,50!!

Ik vind het nadeel daarvan dat ze niet zo lang houdbaar zijn. Zo vaak eten we geen aardappels en als ik zo' Z zak koop eten we minimaal 2 weken aardappelgerechten omdat we die aardappels niet opkrijgen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 23:19

Oh echt? Ik krijg zakken van 5 kg in mijn eentje zelfs vrij makkelijk op voor ze echt slecht zijn := Aardappeljes met jus, spaanse aardappel-omelet, gebakken aardappeltjes van maken, stamppot, etc. Ik ben echt een hollandse aardappelkop geloof ik :D