Topic telefoonkeuze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lindor92

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:17

Je kunt beter de S4 nemen ja. Zelf ben ik fan van de telefoon die ik momenteel heb, LG G2 :j die heeft nog een wat snellere processor dan de S4, maar is wel groot.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:21

HTC One M7 niet wat voor je? Zeer mooi design, snel toestel en prima accu. Ligt bovendien goed in de hand en is met 4,7" niet zo groot.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:14

Ik mag eind November mijn abbonement verlengen, dus ben mij al een beetje aan het verdiepen in welke telefoon.

Ik heb sindskort een ipad mini en vind het systeem erg fijn, dus ben me aan het verdiepen in een iphone 4s, niet te groot. En met abbonement betaalbaar, de 5 vind ik te duur... maar het is de vraag of eind November de 4s nog wel te verkrijgen is.

Nu heb ik een Samsung en kan hem soms wel het raam uitgooien!!! Heb hem nog niet eens 2 jaar en hij heeft al sinds 1 jaar kuren en ook slechte batterij. Nu heeft mijn moeder de galaxy 4, mooi helder beeld alleen die doet soms ook raar.

Dus wat denken jullie?

LileNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 12:24

Heb nu een sony xperia mini :D:D erg blij mee

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 13:20

Quad schreef:
HTC One M7 niet wat voor je? Zeer mooi design, snel toestel en prima accu. Ligt bovendien goed in de hand en is met 4,7" niet zo groot.

Hmm nee hoef geen htc meer. Heb zoveel ellende gehad met de software in deze telefoon dat ik echt klaar met die telefoons ben :')

Het word of een samsung, of een iphone, of een sony..Daar hoor je tot nu toe de beste verhalen over :)
Maar een s4 dus. Wat is er precies verkeerd aan de s5 dan? :)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 13:33

Aan de S5 is niet zo veel verkeerds, maar je had het over de mini. Deze is namelijk niet snel en wil wel eens haperen. Hij zal dan in de loop van de tijd ook traag worden.

Als je een niet te groot toestel wil hebben, maar wel een hele goede, zal ik eens kijken naar de Sony xperia Z1 compact kijken :) Binnenkort komt er een Z3 compact uit, maar de prijs hiervan ligt weer wat hoger.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 16:04

Ik had een sony, nooit meer.... Vandaag de s5 gehaald, toch wel weer blij dat ik weer een samsung heb.
Wat een fijn toestel!

LileNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 16:14

Bedoel inderdaad de compact (a) haha te veel het woord mini gezien

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 16:31

hittepit_12 schreef:
Ik had een sony, nooit meer.... Vandaag de s5 gehaald, toch wel weer blij dat ik weer een samsung heb.
Wat een fijn toestel!

waarom vond je die sony zo slecht? en welke had je?

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 16:36

Ik had de xperia p.
Heb er net geen anderhalf jaar mee kunnen doen. Viel spontaan uit,batterij erg snel leeg, niet reageren op je vingers. Gebeld worden en niet overgaan.... Erg vervelend.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 17:18

De Sony Compact is wel een andere klasse.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 03:20

dus beter?

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 08:33

Je bedoelt deze Sony? Ziet er goed uit.

http://www.sonymobile.com/nl/products/p ... 1-compact/

Ik grbruik nu tijdelijk een Xperia-P van bijn 2 jaar oud. Leuk toestel, maakt mooie foto's, maar batterij is zomaar leeg. Ook onhandig is dat je handmatig applicaties moet afsluiten om de batterij te sparen. Ga maar weer mijnS3-mini gebruiken denk ik.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 09:03

_Bitje_ schreef:
dus beter?

Much better. Heeft dezelfde hardware als de top modellen van vorig jaar, niet zoals bij de LG mini of de Samsung mini dat het behoorlijk minder is.

Overigens, die prijs op de Sony site is natuurlijk het adviesprijs wat bij de lancering gehanteerd werd. Hier vindt je de huidige prijzen per winkel: http://tweakers.net/product/356803/sony ... 1-compact/

Mocht je meer te besteden hebben, de Z3 Compact is verkrijgbaar straks rond de €500,-

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 12:14

Ik kan de Motorola moto G 8gb tot nu toe van harte aanbevelen! Fijne telefoon, eeeeeeeerggg snel. Wel heel erg wennen van een samsung naar een googletelefoon, maar voornamelijk fijne features.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 15:32

Marie111 schreef:
Je bedoelt deze Sony? Ziet er goed uit.

http://www.sonymobile.com/nl/products/p ... 1-compact/

Ik grbruik nu tijdelijk een Xperia-P van bijn 2 jaar oud. Leuk toestel, maakt mooie foto's, maar batterij is zomaar leeg. Ook onhandig is dat je handmatig applicaties moet afsluiten om de batterij te sparen. Ga maar weer mijnS3-mini gebruiken denk ik.

Xperia z1 ziet er inderdaad onwijs gaaf uit. Denk dat ik misschien toch wel voor die ga..

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 10:45

Word een keer gek van mijn iphone!
Het gedonder is weer begonnen.

Denk dat het eens tijd wordt voor een nieuwe mobiel, maar welke?

prijsklasse is tot ongeveer 300 euro
heb nu een iphone en vind hem opzich wel fijn
andere merken zijn opzich ook wel goed
het liefst toch wel wit of goud

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 11:36

Nu mijn telefoon begint echt af te takelen, 3,5mm jack kapot, valt iedere keer uit en loopt vast. Ook al wat probleempjes gehad met tijdelijk 'bevriezen' van de touch op een deel van het scherm.

Budget is ongeveer 200 euro
Echte pre is een goede accu en goed scherm
Pluspunt is frontcam, kwaliteit van camera is wat minder belangrijk

Nu had ik zelf de Acer Liquid E700 gezien, lijkt mij een mooi ding, goede accu, redelijk goed scherm en 3 sims, wat in de toekomst (plannen stages buitenland ed.) zeker van pas zal komen.
Iemand ervaring met deze telefoon?

Of andere sugessties?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 11:42

Chinese hardware. ;)
Processor, werkgeheugen etc is voldoende en de prijs is ook oké. Accu is zeker huge, en de processor is geen stroomverbruiker.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 11:45

Ja, nu leek mij de E700 dus ook dat dat in verhouding tot mijn budget de beste optie is, van zelf importeren ben ik niet zo'n fan meer, in directe kring gebeurt dat toestel na zo'n korte tijd kapot is gegaan en dan niks meer kunnen.

Maar je ziet dit dus wel als een goede telefoon?

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 20:06

Misschien hoort mijn vraag hier niet helemaal thuis. Maar volgens mij zitten hier ook mensen die veel van abonnementen afweten. :D

Ik heb nu een abonnement bij Vodafone, deze staat op naam van mijn moeder. Mijn abonnement loopt 13 januari af. Ik wil hierna een simonly abonnement van Hi met nummerbehoud.

Nu weet ik dat van naam overzetten geld kost, waren net te laat vorig jaar voor gratis omzetten.
Ik vraag mij af of ik dus van Vodafone naar Hi van naam kan wisselen maar wel met nummerbehoud?

Iemand die dit toevallig weet?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 20:19

Ja dat kan. Wel opletten dat je 21 dagen voor het einde van het abonnement tot 60 dagen voor het abonnement je nummerbehoudaanvraag indient.

Mocht je echt zekerheid willen, bel Hi eens op of stuur ze een vraag via Twitter of Facebook.

Overigens betaal je met nummerbehoud altijd wel aansluitingskosten etc. Bij een verlenging dus niet.

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 20:26

ah bedankt dan ga loop ik eind november de Hi winkel wel binnen.

Aansluitkosten zijn geen probleem en de simonly bij Vodafone zijn erg duur. Kan bij verlenging dus wel van naam gewisseld worden?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 20:34

Ik zou in elk geval altijd contact opnemen met de provider. Daar weten ze het beste antwoord op jouw vragen.

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 21:04

Ik heb op de Facebook van Hi een berichtje gedaan, ben benieuwd naar het antwoord :j