[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 00:22

Keuken zou ik ook niet snel vervangen nee. Als het werkt, dan werkt het...........hooguit 1x om het naar je eigen smaak te maken, maar that's it.

Nou ja........ moet wel zeggen dat de keuken van mijn opa en oma die 40 jaar terug vast heeeeeel hip was, nu wel aan een update toe is :+ Maar meer qua apparatuur en kleur ;)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 09:11

Keuken zou ik ook alleen vervangen als het niet meer werkt/kapot is..
Dat is bij ons aankomende huis (als alles doorgaat :') ) dus wel het geval..

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 12:41

Onze vorige keuken was ook allemaal siemens apparatuur en het gasfornuis van Borretti maar wij kwamen niet aan de €10.000,-
Mijn ouders hebben toen ze dit huis kochten 23 jaar geleden ook een keuken laten ontwerpen gezien deze boerderij geen standaard afmetingen heeft en heeft ook een kapitaal gekost maar ik heb het er niet voor over. onder de €10.000,- heb je een prachtige en goede keuken met goede apparatuur.

Bij ons huidige huis zit een nette keuken is van 2003 is niet onze smaak maar wel netjes dus die blijft voorlopig zitten. de keuken in de blokhut is een simpel maar netjes blokje dus die blijft ook zitten.

ketel hebben wij laten plaatsen dit i.v.m. de garantie.

nog 2 weekjes.... vanavond gesprek met de makelaar over de courtage waar wij het niet mee eens zijn dus ben benieuwd...

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 13:27

Ik lees soms nog braaf mee en zie dat er aardig wat gekocht en verkocht wordt, leuk!

wij zijn nog steeds aan het verbouwen en de deathlines verplaatsen geregeld :-D

Bouwdepot werkt voor ons met bonnen opsturen en dan de keuze of het naar je eigen rekening gaat of naar de rekening van de leverancier. Onder de 2500 wordt het uitgekeerd. Gamma/karwei/praxis bonnen kan ook gewoon, maar ik probeerde wel altijd de grotere bonnen in te dienen. Anders raakte ik zo het overzicht kwijt. Ik heb de kleine bonnen wel allemaal bewaard. Als de belastingdienst wil zeuren krijgen ze gewoon de schoenendoos...

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 17:08

@ Marjolein, dat is wel een handige tip :j
Wij willen ook alle bonnen gaan bewaren, maar als je alleen de grote indient is het wel overzichtelijker.

We zitten nu met de kopers nog maar op 2500 euro verschil qua prijs, ze wilden er een nachtje over nadenken, dus we horen morgen of ze nog zakken in die prijs. En anders dan maakt het ons ook niet heel veel uit & dan gaan wij omhoog :+ .
Wel een supergaaf idee! *\o/*

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 23:24

Tja, keukens. Het is bijbelen. Hier moet ik er wel bijzeggen, dat de hele betonvloer er is uitgehakt voor vloerverwarming, de tegels zijn van de muur gehakt, het spuitwerk zat er bij in, tegels voor de vloer en de muur en nieuwe drempels en plinten om de deuren, verwarmingsbuizen verleggen en een unit voor de vloerverwarming bijgeleverd, dus we hadden wat meer werk, dan simpelweg kastjes vervangen. Mss dat dat heeft meegeteld.

Momenteel ben ik in het trotse bezit van een MIELE keuken! Uit 2005... Toen is ie 2ehands om mp gekocht en geplaatst... En inmiddels is ie al wieberen. Design was uit de jaren 60 en werkelijk, het gasfornuis was te vies om beet te pakken! Ik vlas momenteel op een Fratelli fornuis. De koelkast staat er al en dan gebruik ik straks mijn oude commode als aanrecht... Ja, ik ga er super op vooruit... _O- Maar ja, over een maand of 3 hopen we meer duidelijkheid te hebben en dan gaan we aan de slag voor een nieuwe keuken. *\o/*
De container met huisraad staat al bij ons 'nieuwe' huis. Zaterdag gaan we over!

Destino: Ik hoop dat jullie heel snel met goed nieuws komen!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 07:59

Idefix, dat is ook balen zeg!! :O
Hoe komt het dan dat het zo vies is? Was dat bij het koken al?

Ik hoop ook dat we snel goed nieuws hebben, we worden vandaag weer gebeld door de vekopers..

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 11:49

Waarom gaat de tijd zo langzaam als je moet wachten :')
Ik heb echt de neiging om zelf de makelaar te bellen haha.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 13:49

Pff... het huis van mijn ex en mij is nog niet verkocht. Genoeg bezichtigingen gehad, maar voornamelijk van mensen die wel hard roepen het huis te willen kopen maar het niet kunnen betalen.

Het huisje: http://funda.nl/47994596

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 13:56

Destino al wat gehoord? Wachten duurd altijd lang zeker met zulke dingen.

Dioxide, sorry maar vind het huisje zelf ook veel te duur en te klein.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:01

@ Pashion, nee nog steeds niets gehoord :O
Inmiddels wel het bouwkundig rapport ontvangen van een jaar geleden via de mail..

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:04

Pashon schreef:
Destino al wat gehoord? Wachten duurd altijd lang zeker met zulke dingen.

Dioxide, sorry maar vind het huisje zelf ook veel te duur en te klein.

Als je weet dat wij er zelf €129.500,- voor betaald hebben, en de oorspronkelijke vraagprijs €160.000,- was... :\
Locatie is super, op 5 minuten lopen van het centrum van Eindhoven en NS station. Uitvalswegen om de hoek.. Compleet gerenoveerd.

Ik vind het niet eens zo heul heul schandalig.. We lijden nu al een behoorlijk verlies als je de hypotheek er ook bij betrekt. De prijzen rondom Eindhoven liggen ook achterlijk hoog hoor, zeker in vergelijking met het noorden en Limburg. Het huis waar mijn huidige vriend en ik nu wonen is een 2 onder 1 kap, aangekocht RUIM onder de anderhalve ton.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:18

Ik vind het echt een lief klein huisje Dioxide :j maar wel fors aan de prijs. VP was ooit 160k? :wow: Jullie hebben de markt niet mee wat dat betreft. Hopelijk treffen jullie snel dé koper!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:18

Als ik heel eerlijk ben dan vind ik het ook erg klein :=

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:20

dat zal ongetwijfeld, maar het is klein en niet geschikt voor een gezin (hetzij een gezin met 1 kind) het is echt een plekkie als je voor het eerste samen gaat wonen. Ik vind het echt te klein en de prijs te hoog. Dat wat je er zelf voor betaald hebt is aan jezelf natuurlijk, ik zou het er nooit voor geven in ieder geval.

Uiteraard hoop ik wel dat het snel verkocht word!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:20

Het ís ook klein, haha :D Daarvoor wel weer ideaal voor een single die niet veel om ruimte geeft. Nou moet ik zeggen, de badkamer en slaapkamer zijn in verhouding wel weer groot :)

Nadeel aan een huis te koop hebben met je ex is dat je niet van hem af komt :x

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:21

Voor een single is het prima! :j

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:23

dat bedoel ik voor een single is het prima. maar dan is het maar net de vraag of die single wel zo klein wil wonen. nogmaals ik hoop dat je het snel verkoopt. maar ik zou het geld er niet voor neertellen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:25

Wat zouden jullie doen als je gisteren de makelaar om half 9 hebt gebeld, ze hebben je bod doorgegeven en de verkopers willen er een nachtje over nadenken..
Maar nu heb je nog steeds niets gehoord :O ? Zouden jullie op een gegevens moment zelf bellen?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:27

Ik zou toch een keer bellen naar de makelaar, maar dan tegen een uur of 16 :) Succes! Wel spannend!!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:32

Hmm okee, dat dachten we ook al, gewoon tegen sluitingstijd van het kantoor bellen ofzo :)

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:36

ik zou gewoon afwachten. de dag is nog niet voorbij.
Als je morgen nog niks gehoord hebt zou ik bellen maar niet te snel bellen althans zou ik niet doen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:40

Deze single heeft anders een appartement van 3x zo groot gekocht hoor :)) Ik zou, single of niet, nooit voor een dergelijk klein huis gaan.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:42

@ Pashon Morgen zijn ze dicht.. Dus dan horen we het hele weekend ook niets :P

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 16:04

Je eigen makelaar mag je zeker wel een keer bellen vind ik. Die snapt ook wel hoe spannend jullie het vinden.