Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura_

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:31

vandaag ook me ipod gehad Haha!
nou ik ging dr dus maar even liedjes opzetten Clown
maar nu wil ik ze dr weer af
maar ik ben zo slim geweest om al die lijsten te verwijderen in die tussentijd Clown en nu weet ik dus niet meer hoe die eraf moeten? wie helpt mij

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:40

Laura - Als je hem synchroniseert moet dat toch vanzelf gaan?

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:41

Dan moet je dat wel aangevinkt hebben.. Knipoog
Ik heb nu de filmpjes omgezet naar mp4, maar hoe zet je ze vervolgens bij films neer?

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:01

okee al die liedjes zijn er nu af Haha!
maaar nuuuu.. je kan er toch ook de songteksten bijzetten? hoe moet je dat dan doen?

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:45

Ik zit bij een kennis en het probleem bij deze iPod is dat hij de muziek er niet op krijgt. 'Ongeldige' software geeft ie aan, maar hij is zo nieuw als het maar zijn kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:21

Ik heb de eerste paar pagina's doorgelezen en daar kwam ik het niet tegen, maar als ik mijn Ipod wil uitwerpen en ik klik op het knopje daarvoor zegt hij;
De Ipod van Jamie kan niet worden uitgeworpen, omdat deze bestanden bevat die worden gebruikt door een andere toepassing.

Ik heb geprobeerd wat ik kan bedenken maar mijn gedachtes zijn op, ieamand een idee?

Edit; na het nog een paar keer geprobeerd te hebben gaf hij heel even; 'loskoppelen toegestaan' aan en ging daarna weer naar; 'koppel niet los'.
Heb het nog een keer gedaan en hem daarna in de periode van 'loskoppelen toegestaan' gedaan en hij leeft nog. Maar toch zou ik wel graag weten waarom dit zo is?

floor__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 16:06

Probleem 1:
Als ik op mijn iPod liedjes afspeel heb je zo'n balkje waar staat hoe ver die in een liedje is, maar bij mij staat dat stil op 1.28 Verward Eerst deed ie het wel gewoon maar nu niet meer.

Probleem 2:
Mijn podcast dingen staan ook tussen mijn nummers, maar dat wil ik niet. Kan je dit ook weghalen? En hoe?

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:23

Ik heb de Creative Zen en had er een vraagje over. Het kan best zijn dat het hier al is gesteld, heb alleen de eerste 3 blz en laatste 2 blz doorgelezen Bloos

Is het normaal bij de Creative Zen dat je hem maar beperkt zachter kan zetten? Ik kan hem normaal zachter zetten, maar op een gegeven moment vind ik hem nog te hard, als ik dan 1 keertje op de zachter knop klik gaat het geluid helemaal weg. 1 keertje harde is dan weer meteen te hard geluid.
Is dat normaal en is hier iets aan te doen? Nagelbijten / Gniffelen (boekje kwijt Bloos )

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 18:49

none - bij mijn iPod is dat ook zo. Gaat niet traploos maar met dat ene laatste klikje "uit".
Wat wel helpt is in de instellingen Volume Limit aanzetten, maar ik weet niet of de Zen dat ook heeft.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 11:19

Ik ben geslaagd met super mooie cijfers dus heb ik een ipod gehad. Ben er helemaal blij mee en er staat ook al genoeg muziek op. Maar op de een of andere manier staan er ook foto's op opzich niet zo erg maar ik hoef niet allerlei avaters er op te hebben natuurlijk. Dus nu is mijn vraag hoe verwijder ik die overbodige foto's op me Ipod?

Ik heb een Ipod Nano, 2 GB en gebruik Itunes

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:45

je moet even kijken van welke map de foto's worden gesynchroniseerd, dan kun je een andere map kiezen of aangeven dat je helemaal geen foto's er op wil.

floor__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:58

Waarmee kan je je ipod het beste schoonmaken? Er zitten bij mij een paar kleine vlekjes op en daar kan ik niet tegen Vork

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 13:21

wattenstaafje en een druppeltje water ofzo? Geen idee hoor Lachen

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 14:29

Volgens mij kunnen die dingen best tegen een stootje: afwasmiddel.

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 14:34

Nou heb ik een vraagje over mijn Ipod nano black ik Gyg 1e generatie Vork
ik had gehoord dat er progamma's waren waarmee je filmpjes op de Nano kan kijken? heeft iemand zo'n progamma voor mij, en ervaringen?
groetjes

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 15:20

Volgens mij moet je er dan Linux-voor-iPod op zetten (of hoe die hack ook heet), gaat niet altijd goed en je garantie is denk ik ook niet meer geldig. Geen ervaring. Google anders even op "video nano", dan kan je vast wel wat vinden.

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 15:21

Oke dankjewel Lachen
zitten er risico's aan vast dan? omdat het niet altijd goed gaat?

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 15:37

Volgens mij waarschuwen ze daar wel altijd voor, ik weet alleen niet of dat vooral is zodat ze niet aangeklaagd kunnen worden, of omdat het echt vaak fout gaat.
Zou wel even kijken van te voren of, als het fout gaat, je de standaard "OS" er weer op kan zetten?

Antheya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 16:48

Ik ben even ontzettend dom geweest ; ik heb perongeluk mijn hele Itunes-bibliotheek map verwijdert...
Al mijn muziek staat nog wel op mijn Ipod, maar in Itunes dus niet meer. Is het misschien mogelijk om de muziek van je Ipod naar Itunes te importeren ?

floor__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:18

NEEEEEEEEEEEEE NEEEEEE NEEEEEEEEEEE Huilen
Ik heb perongeluk mn ipod ontkoppeld terwijl er koppel niet los stond.
Nu is mn hele iTunes weg en dus al mijn liedjes! Maar het staat nog wel op mijn iPod zie ik nu! Maar hoe krijg ikd at weer terug?

floor__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:29

Pfiew Haha!
Ik had itunes opnieuw geïnstalleert en toen vroeg die of ik iTunes wou verwijderen of herstellen, en toen had ik herstellen gedaan en nu is alles weer normaal Lachen Woo ik ben opgelucht Bloos!

xelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:43

Ik heb vorig jaar toen ik geslaagd was een ipod gekregen van mij ouders, maar ik ben nu een jaar verder en ik heb er nog geen muziek op staan Gaaaap Mijn vorige i-pod deed het ook niet (Of ik deed iets niet goed), die hebben we terug gestuurd naar de winkel en nu heb ik een hele nieuwe gekregen die het dus ook niet doet :S

Ik had altijd het download programma Ares, maar die heb ik er vanochtend af gegooid omdat ik dacht dat het daar misschien aan lag. Nu heb ik Bearshare gedownload. Ik heb de liedjes nu in I-tunes staan.

Als ik nu mijn ipod aansluit op de computer geeft hij aan dat er een fout opzit en dat ik hem moet herstellen. Als ik dan op herstellen klik zegt itunes dat het niet kan :S

Verder knippert er de hele tijd een figuurtje in mijn ipod met Do not disconnect, ik weet niet of dat normaal is?

Als ik hem nu aansluit komt er in I-tunes niet eens meer Ipod van Ellen te staan, Wie kan mij helpen?

floor__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:46

Als er do not disconnet moet je dat ook echt NIET doen. Probeer anders iTunes opnieuw te downloaden... En als je naar 'Deze computer' gaat zie je zo'n pictogrammetje staan en daar staat dan 'Ipod van (...)' of 'Schijf F' ofzo. Dan klik je daarop met je rechtermuisknop en dan doe je 'uitwerpen'. Dan kan je m uit je computer halen.

xelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:50

Okee dat heb ik gedaan, nu staat er in mijn ipod het volgende:
Use Itunes to restore

Zum wiederherstellen iTunes verwenden

En nog een paar chinese tekentjes Sigaar

floor__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:53

Ooh haha dat weet ik ook niet Clown