fjordjes schreef:Hoe kun je het lekker laten ruiken in je auto? Heb geen airco maar soms ruikt het niet zo fris, je weel wel, hond en paard enzo.
Goed stofzuigen en ik ben wel tevreden met de geurbalkjes van Rituals.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordjes schreef:Stofzuigen heb ik pas gedaan maar blijft muffig ruiken. Ik ga die geurkorrels eens proberen.
lieke2 schreef:PSvanLot schreef:Volgens mij heb ik er ook van de Action. Heb ze allemaal ooit gekregen denk ik, kan me niet herinneren dat ik ze ooit zelf gekocht heb.
Ik moet nu nog zoeken naar goede geurstokjes voor op de wc. Had er van de Action en die hadden echt een super geur. Nu andere en die ruiken gewoon naar niks.
Wil geen dure stokjes zetten, we komen maar zo weinig op de wc
Weet jij zo nog van welk merk deze waren?
Suzanne F. schreef:fjordjes schreef:Stofzuigen heb ik pas gedaan maar blijft muffig ruiken. Ik ga die geurkorrels eens proberen.
Na het stofzuigen een sopje maken en je dashboard, stuur etc schoonmaken. Daarna een ander sopje maken en daar klein scheutje wasmiddel en paar druppels Wasparfum indoen en je stoelen/banken hiermee schoonmaken. Dan volgt een paar spuitjes luchtverfrisser, interieurspray. Kan ook paar spuitjes parfum zijn.
Dan moet het echt al lekker ruiken.
Als dit nog niet helpt dan hang je in het rooster een geurdingetje neer van Ambi pur of Lampe Berger.
Mandyy schreef:Die glasdoeken klinken echt te mooi om waar te zijn!Na het lezen van al jullie goede verhalen wil ik het toch ook eens proberen.
lieke2 schreef:Heb nu pas de geurstokjes van rituals ontdekt (nooit eerder stokjes in huis gehad), maar mén, wat is dat lekker als je binnenkomt.
Ga maar gewoon wat testen denk ik. Airwick hebben ze ook bij action dacht ik? Of alleen in de kaarsen?
Zo ook nog eens naar die glasdoeken. Maken jullie wel het oppervlak eerst nat en dan met die doek droogwrijven? Dank voor het vergelijk ook!
Even een niet thuis schoonmaak vraagik ben de lederdoekjes van de action kwijt, weten jullie of ze ze nog hebben?
_San87_ schreef:Ceetje_bokt schreef:Ik volg jullie al een tijdje en was daarnet bij de action. Ik heb twee glasdoeken meegenomen en direct getest op mijn binnendeuren en de achterdeur met hondenneuzen. Geweldig! Voor €0,59 per stuk kan je niet tobben!
Ik denk dat ik ook maar eens een stel aanschaf.
lieke2 schreef:Heb nu pas de geurstokjes van rituals ontdekt (nooit eerder stokjes in huis gehad), maar mén, wat is dat lekker als je binnenkomt.
Ga maar gewoon wat testen denk ik. Airwick hebben ze ook bij action dacht ik? Of alleen in de kaarsen?
Zo ook nog eens naar die glasdoeken. Maken jullie wel het oppervlak eerst nat en dan met die doek droogwrijven? Dank voor het vergelijk ook!
Even een niet thuis schoonmaak vraagik ben de lederdoekjes van de action kwijt, weten jullie of ze ze nog hebben?
c_alsemgeest schreef:Ik heb ze nu ook gekocht...
Trouwens even een update van mijn gemolesteerde wc bril
Tip van een vrouwtje van mijn stal:
Papje van groene zeep, citroensap en een klein beetje bakingsoda. Goed er in wrijven (niet schuren).
En even laten intrekken.
Daarna was hij echt weer een heel stuk witter.
Ga wel een nieuwe kopen, want spierwit is het nu niet... maar ik denk dat het nu niet eens op valt als je het niet weet.
PSvanLot schreef:c_alsemgeest schreef:Ik heb ze nu ook gekocht...
Papje van groene zeep, citroensap en een klein beetje bakingsoda. Goed er in wrijven (niet schuren).
En even laten intrekken.
Ga wel een nieuwe kopen, want spierwit is het nu niet... maar ik denk dat het nu niet eens op valt als je het niet weet.
Dat ga ik ook eens proberen want zag bij mij ook een licht geel randje op de wc bril. Hoe had je de verhoudingen?
c_alsemgeest schreef:Ik heb ze nu ook gekocht...
En even laten intrekken.