Verder natuurlijk nog andere winkels maar bovenstaande voor de voedselboodschappen.
Alles in 1-2 minuten bereikbaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie schreef:Picnic is hier net begonnen, ik sta nr. 2000 op de wachtlijst
Sky schreef:Morrie schreef:Picnic is hier net begonnen, ik sta nr. 2000 op de wachtlijst
Ik ben ooit op plek 8000 begonnen, het heeft even geduurd.
Ze komen hier nu 2 keer per dag, maar zelfs dan moet je er echt snel bij zijn. Ik heb ze juist gekozen omdat je een dag vtv nog kon bestellen. Ga nu dus maar weer zelf naar de winkel elke dag..
Ineke2 schreef:Voor mij niet rendabel, maar ik woon boven een winkel centrum met 2 supermarkten, een groenteboer, slager, een kaasboer, een viswinkel en banketbakkerij. Daarnaast nog een snackbar, doner kebab zaak en een domino’s.
Verder natuurlijk nog andere winkels maar bovenstaande voor de voedselboodschappen.
Alles in 1-2 minuten bereikbaar
AnoukWelsh schreef:Puur uit interesse, hoeveel geven jullie gemiddeld uit aan boodschappen per maand.
Ik woon samen met mijn vriend, ik doe de boodschappen en nu ik het uitreken ben ik gemiddeld €350 per maand kwijt...
Dit vind ik toch best veel!
Is dit een beetje gebruikelijk, hoeveel geven jullie ongeveer uit?
CastaMickey schreef:Oké jongens ik vind dit echt leukik ben echt van alles aan het berekenen en aan het bekijken hoe goedkoop ik kan eten op een dag. Zit voor nu aan de 2 euro en dat is ontbijt, lunch, sultana & een hele bak alpro kwark (heb al flink gesport vanochtend) & alpro chocomel.
FleurVP schreef:Ik denk dat dat wellicht het verschil is. Ik had al ver voor Corona die bundel en kon fijn iedere week kiezen wanneer ik mijn boodschappen wilde. In maart/ april kon ik er nog begrip voor opbrengen dat het moeilijk liep. Maar nu wil ik gewoon dat ze hun zaakjes op orde krijgen en weer de service die ik gewend ben. Het gaat mij meer om gemak dan om rendabel, en dat heb ik niet als ik de hele tijd opnieuw in die app moet speuren voor vrijgekomen bezorgslots, of er inmiddels geen storing meer is etc.
Maargoed altijd nog meer gemak dan een kar door een supermarkt duwen hoor. En ik vind die koopzegels via de app een uitkomst. Dat wilde ik nooit maar nu is het volledig digitaal en waar krijg je nog 6% rente? Nergens.