Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
safina schreef:Als mijn hartslag in rust nog trager wordt mogen ze me begraven, denk ik. Die ligt nu rond de 43 en dat is vrij laag.![]()
Ik meet de verbetering vooral aan wat ik doe. Aantal passen per dag, aantal actieve minuten per week etc.
0091 schreef:Misschien weet hier iemand het antwoord...
Ik heb een Garmin vivoactive 4s
Sinds kort als ik een activiteit heb gedaan geeft hij op de kaart kleuren weer van de route. Onderaan staat dat de kleuren langzamer of sneller betekenen. Maar langzamer of sneller dan wat? Dan mijn eigen gemiddelde? Dan het gemiddelde van de garmin gebruikers? Dan de overvliegende eenden?
Zertab schreef:Twijfel of ik mijn Garmin dus opstuur ter reparatie ivm de hoogte meter... trap lopen telt hij gewoon goed. Maar een keer mijn oprit lopen en ik zit al aan mijn doel
Maar goed, vraag is dan, of ik hem überhaupt terug wil. Al de tweede Garmin waarmee het dus niet goed is. Eerste was niet waterdicht, tweede is de hoogtemeter niet altijd accuraat.
lenaa_tje schreef:Zertab schreef:Twijfel of ik mijn Garmin dus opstuur ter reparatie ivm de hoogte meter... trap lopen telt hij gewoon goed. Maar een keer mijn oprit lopen en ik zit al aan mijn doel
Maar goed, vraag is dan, of ik hem überhaupt terug wil. Al de tweede Garmin waarmee het dus niet goed is. Eerste was niet waterdicht, tweede is de hoogtemeter niet altijd accuraat.
Mijn hoogtemeter doet het ook niet goed. Heel eerlijk gezegd ken ik niemand met welk Smartwatch merk ook die het wel goed doen.
Ja die hele dure garmin horloges schijnen het beter te doen hoor ik op het klimcentrum.