Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vjestagirl schreef:Gezien de douane ben je waarschijnlijk beter af als je alleen voor jezelf besteld en de verzendkosten voor lief neemt.Ik ben van plan om in April/mei een bestelling te doen, dus tegen die tijd zal ik weleens inventariseren of er meer mensen mee willen doen
Katja schreef:Vjestagirl schreef:Gezien de douane ben je waarschijnlijk beter af als je alleen voor jezelf besteld en de verzendkosten voor lief neemt.Ik ben van plan om in April/mei een bestelling te doen, dus tegen die tijd zal ik weleens inventariseren of er meer mensen mee willen doen
Telpeva schreef:Voor make-up en andere verzorgings producten kan je eventueel ook kijken op het product zelf voor de houdbaarheid, op de achterkant staat meestal een icoon in de vorm van een potje met open deksel, met een cijfer. Dit is de houdbaarheid van het product in maanden
[ Afbeelding ]
Vjestagirl schreef:Ik heb net ontdekt dat 'the container store', de grootste Amerikaanse retailer van opruim-oplossingen ook verscheept naar Nederland... Zodra ik mijn nieuwe huis heb wordt dit n hele grote order!
ista schreef:Vjestagirl schreef:Ik heb net ontdekt dat 'the container store', de grootste Amerikaanse retailer van opruim-oplossingen ook verscheept naar Nederland... Zodra ik mijn nieuwe huis heb wordt dit n hele grote order!
Neeeeeeeee, waarom zeg je dit nou??? Ik ben juist aan het óntspullen, maar ik word helemaal wild van de foto's op die site. Ik zou een moord doen om in zo'n georganiseerd huis te kunnen leven...
Vjestagirl schreef:Ik heb net ontdekt dat 'the container store', de grootste Amerikaanse retailer van opruim-oplossingen ook verscheept naar Nederland... Zodra ik mijn nieuwe huis heb wordt dit n hele grote order!
Vjestagirl schreef:Voor mij is het belangrijkste doel gelukkig zijn met mijn huis, niet perse 'zo min mogelijk spullen hebben'.
Nou is een huis waar ik gelukkig mee ben er zeker een waar minder spullen in liggen die ik dan niet meer schoon hoef te maken, op hoef te ruimen of me schuldig over hoef te voelen. Maar dat is óók dat wat ik heb mooi is, functioneel is en op een mooie/handige manier opgeruimd is. Dus als ik organizers moet kopen om dat te bereiken dan vind ik dat helemaal oké.
Ik heb 2 ovenschalen gekocht van de week, ondanks dat ik ovenschalen zat had. Deze vond k super mooi, en ik word er gelukkig van als ik ernaar kijk. Dan mogen alle overige ovenschalen naar de kringloopwinkel, daar mag iemand anders er blij van worden.
Anoeska27 schreef:Ik lees al een tijdje mee en wil me nu toch wel graag melden. Ik kom uit een familie van verzamelaars en heb best moeite om afstand te doen van dingen. Toch wil ik dit jaar de spullen in mijn huis met minstens de helft verminderen. Vandaag begonnen aan de badkamer en hoewel die heel klein is kwam daar toch een behoorlijke volle vuilniszak uit. Ik had nog luchtjes uit de tijd dat ik in een drogist werkte op mijn 16e. Ik lees dus graag mee om gemotiveerd te blijven en om wat praktische tips te krijgen.