Prairy schreef:Wat een leuke konijntjes
Ik zou ook donkere dakpannen nemen voor dat super cute huisje, die zijn vaak wel gratis af te halen als je MP even goed in de gaten houdt. Wel kijken dat je dan ook de nokvorsten en zijstukken erbij kunt krijgen/kopen/bestellen.
MP in de gaten houden is wel een goeie ja

Slmt9 schreef:Wat een nare plekmesitran honingzalf vind ik altijd het wondermiddel van de kleinste tot de grootste wonden.
Mooi plekkie voor de nijntjes (staat daar nou een kattenbak in? Ik heb echt nul verstand van konijnen hoor)
Haha is een speciaal konijnentoilet

superpony schreef:ach wat sneu voor Splashy. Gelukkig kwam je er nu wel achter. Gaat vast snel beter!!
Denk dat die konijntjes zich wel redden zo hoor.
Qua dak, geen idee, geen fantasie, maar gewoon veel rond kijken en dan loop je er wel tegenaan.
Laat je die lampjes hele avond en nacht branden of is het met een bewegingsmelder?
Lampjes staan heel de nacht aan

pien_2010 schreef:Jullie gaan echt als een speer. Zijn de konijntjes voor de consumptie of worden het vriendjes. Wij hebben vroeger jaren 3 konijnen gehad voor de kinderen en het was geweldig. Die renden door de afgesloten tuin, zaten veel los als wij buiten waren. Keken mee Wimbledon in de huiskamer op schoot van de kinderen en toen gingen 3 koppies van links naar rechts volgend de bal (nog nooit zo iets absurds gezien) en we hebben zo schaterend toen gelachen de kinderen en ik.
Konijnen vind ik hele leuke gezellige diertjes.
Hahaha wat een leuk verhaal

Kaitlyn schreef:Getsie wat een nare plek, sterkte voor SplashySlmt9 schreef:Wat een nare plekmesitran honingzalf vind ik altijd het wondermiddel van de kleinste tot de grootste wonden.
Mooi plekkie voor de nijntjes (staat daar nou een kattenbak in? Ik heb echt nul verstand van konijnen hoor)
Konijnen kunnen heel zindelijk worden, ik heb ook een kattenbak (zonder deksel) in het hok staan.
Kleine tip: konijnen eten ook graag wanneer ze kakken.Ik doe elke avond een prop verse hooi in de kakbak erbij.
Oh en ze eten hun blindedarmkeutels, dus daar geen paniek over.![]()
Konijnen zijn zo leuk! Heb je wel gekeken naar het geslacht?
Hahaha

Lynn_Nikita schreef:Wat een leuk lampje, goede smaak ( ik heb dezelfde) Leuke nijntjes, gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding
Beterschap met Splashy
Haha, wat leuk LN! Toevallig

Bedankt iedereen voor de beterschapswensen voor lieve Splashy.. hij was er vanochtend nog niet heel veel beter aan toe... temp was nog 39.9, maar hij was wel al een stuk vlotter gelukkig! Hij heeft alleen een enorme hekel aan regen...

Hij is wel echt heel zielig...

Konijntjes zijn de nacht wel goed doorgekomen, voer was op vanochtend en ze zijn hun reismandje uitgekomen. Aan de sporen te zien

Knappies