Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
robbie88 schreef:Birgit: HIer in de buurt is snel bieden normaal. Wat op funda komt ben je vaak te laat. Veel is alverkocht voordat er foto.s gemaakt zijn ( tot3.5 ton).. collega ging vorige week huis te koop zetten, kreeg nog voor de foto.s gemaakt werden iemand aan de deur. Direct verkocht
petra8 schreef:Wij wilden zelf in een bepaalde straat wonen en hebben dat aan een vriendin die in deze straat woonde laten weten. Die vriendin hoorde van een buurvrouw dat een buurman in de straat een baan had aangeboden gekregen aan de andere kant van het land. Wij hebben toen heel brutaal het telefoonboek gepakt en hebben de persoon in kwestie gebeld. Hij moest erg hard lachen want hij had net die dag zijn eerste werkdag gehad op zijn nieuwe werk aan de andere kant van het land. Als hij door zijn proeftijd heen kwam, zou hij idd op zoek gaan naar een ander huis. Maar als we wilden mochten we zijn huis alvast bekijken. Hij kwam door zijn proeftijd en we hebben het huis zonder makelaar gekocht. Toen we er zelf woonden kregen we regelmatig briefjes in de brievenbus van mensen die op zoek waren naar een huis in die straat.
Je moet mensen dus laten weten waarnaar je op zoek bent, mensen zoeken graag met je mee is mijn ervaring.
petra8 schreef:Wij wilden zelf in een bepaalde straat wonen en hebben dat aan een vriendin die in deze straat woonde laten weten. Die vriendin hoorde van een buurvrouw dat een buurman in de straat een baan had aangeboden gekregen aan de andere kant van het land. Wij hebben toen heel brutaal het telefoonboek gepakt en hebben de persoon in kwestie gebeld. Hij moest erg hard lachen want hij had net die dag zijn eerste werkdag gehad op zijn nieuwe werk aan de andere kant van het land. Als hij door zijn proeftijd heen kwam, zou hij idd op zoek gaan naar een ander huis. Maar als we wilden mochten we zijn huis alvast bekijken. Hij kwam door zijn proeftijd en we hebben het huis zonder makelaar gekocht. Toen we er zelf woonden kregen we regelmatig briefjes in de brievenbus van mensen die op zoek waren naar een huis in die straat.
Je moet mensen dus laten weten waarnaar je op zoek bent, mensen zoeken graag met je mee is mijn ervaring.
superpony schreef:Zal dat niet vaker gebeuren dan? Een huis zonder adres aanbieden schiet ook niet echt op. Als er geen adres bij staat, kan ik niet zien waar iets te koop staat, dus vervalt de interesse.
Ik zou eerder de foto's met brommers laten weghalen.
Overigens zijn mensen hondsbrutaal. Wij hebben onze scooter te koop en blijkbaar ben ik super naief, maar krijg echt heel veel reacties op fb. Zogenaamd serieus, maar ze willen alleen maar je adres of telefoon nummer. Die geef ik niet, want hij staat op het werk en dat is beveiligd. Dan is hun interesse weg en hebben ze nep profielen.
Nu zou ik wel een beetje oppassen, want als ze weten dat mensen gaan verhuizen, houden ze afwezigheid wel in de gaten.
rina schreef:Weg zijn voor de bezichtigingen heb ik de makelaar direct gezegd gebeurd niet. Teveel beesten en werk om elke keer maar uren weg te zijn.
Maar ik ben nu wel lichtelijk pislink. Ik was er nl al niet blij mee dat de makelaar hem met adres op Funda wilde zetten. Nu kan hij het adres er echt afhalen, anders heeft ie mot met mij. Kreeg vanavond gewoon brutaal 3 kerels aan de deur die het huis op Funda hadden gezien en dat er bromfietsen op 1 van de foto's stonden. Of we die ook verkochten en of we nog meer hadden. Dat betekend dus dat niet alleen zulke mensen dat zien, maar ook de boefjes. Nou hangen er camera's maar dan nog, hier heb ik al helemaal geen zin in en dit is ook zeer zeker niet de bedoeling. Ik ben altijd al zeer voorzichtig met mijn adres te geven of dat het ergens te vinden is op het net.
superpony schreef:Maar daar hoort het adres ook bij. Mensen komen echt niet als ze niet weten waar een huis staat.