En ik als een van je weinige volgens ben ook nog eens niet dagelijks online
Haha, hier hetzelfde probleem
Wat een supergaaf bed!!! En al het groen doet 't ook goed dus
Hoe hebben jullie die stenen vensterbank zo netjes weggekregen? Hier dezelfde vensterbanken haha, en ik wil in de slaapkamers eigenlijk ook graag mooie houten er voor terug... maar ik durf er niet zo goed aan te beginnen, bang dat ik de hele muur/het kozijn sloop
Saul
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-23 17:27
Thanks dames!
Utopia. Dit is gewoon een standaard houten plank van de gamma die op maat gezaagd is en eroverheen is gezet . De stenen vensterbanken zitten er dus nog
Saul
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-23 20:02
Ik heb helemaal het voorlopige eindresultaat van de slaapkamer nog niet gedeeld.
Het moet nog wat aangekleed worden. En er moet nog een muur sticker geplakt worden.
En operatie speelhoek is ook begonnen.
Pikkepor
Geplaatst: 08-08-23 09:59
Dat bed is zo gaaf! Ben heel benieuwd naar de muursticker
Het gaat hier echt niet snel. Maargoed de belangrijkste dingen zijn gedaan.
Mijn vent is ook niet zo goed in eerst een klus afmaken voordat hij aan de volgende begint
Nu is hij tussendoor de babykamer weer groter aan het maken. De kleine spruit slaapt nog lekker bij ons. En ondanks dat we gezegd hadden dat ze met een maand of 6 wat over een maand al zou zijn naar haar eigen kamertje zou gaan. Mag ze van mij nog wel even bij ons blijven liggen
Zo blij dat de kamer toch wat groter wordt. Het leek een goed idee daar de wc te plaatsen maar dat was het toch niet. Ach al doende leert men toch
En de voortuin doet het ook goed. Lekker simpel maar wel groen.
Oh je voortuin is echt zoveel gezelliger nu! Echt een wereld van verschil.
Leuk die schaapjes
En fijn idd zo'n grotere kamer. Een hoop werk weer, maar dan heb je ook wat straks. Vind het gaaf om t zo te volgen!
Saul
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-23 13:57
Hier is meneer met de omheining van de wei bezig. Want de schapen naaien er steeds uit
Dus een aantal rijen paaltjes gezet. De wei wordt verdeeld in 3 stukken en een paddock. Let niet op het onkruid en alle zooi. Iets met andere prioriteiten afgelopen jaar