Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Heel mooi. Is er wel genoeg ruimte tussen het bad en de wastafel?
Booooo schreef:Dank jullie voor de leuke reacties
Morgen komt er een container in de tuin te staan om de tuin leeg te maken. De afgezaagde bomen etc kunnen we dan eindelijk opruimen.Amber_anne schreef:Heel mooi. Is er wel genoeg ruimte tussen het bad en de wastafel?
Er is voldoende ruimte om tussen te staan, tanden te poetsen etc.
Het laadje gaat alleen net niet helemaal openMaar voldoende om er handdoeken in te leggen.
overzee2 schreef:Ik zou het ook niet betalen. Wij hadden ook de clausule meerwerk waarin stond dat dit alleen zou worden betaald als ik per werkzaamheid schriftelijk onze toestemming zou geven en mijn handtekening voor akkoord..... . Vaak genoeg mijn neus gestoten.
Sterkte ermee!
Je badkamer is prachtig trouwens!!!!!!
Booooo schreef:Weer een kleine update, nog geen nieuwe foto's..
De aannemer is het huis uit, dus nu is het echt aan ons
We hebben alle muren en plafonds boven nu ook geschilderd. Vanavond gaat mijn man de deurkozijnen boven schilderen. Dan kunnen we in het weekend de laminaat vloer leggen bovenNog nooit gedaan, dus dat wordt nog leuk
Zaterdag worden ook de vensterbanken op maat gemaakt en geplaatst, dus is weer wat meer aangekleed.
Weet iemand waar ze betaalbare dikke plinten verkopen? Voor beneden moeten we echt wel 2,5cm breed hebben ivm scheve muren. Bij de hornbach kan ik ze online zo niet vinden.
Booooo schreef:Dan kunnen we in het weekend de laminaat vloer leggen bovenNog nooit gedaan, dus dat wordt nog leuk
Booooo schreef:Weet iemand waar ze betaalbare dikke plinten verkopen? Voor beneden moeten we echt wel 2,5cm breed hebben ivm scheve muren. Bij de hornbach kan ik ze online zo niet vinden.