Cryptocurrency

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marionnnn

Berichten: 1194
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 16:49

@Kana je kunt ook bitcoin kopen op btcdirect (wel eerst registreren, maar dat is nog wel redelijk snel te doen) en die naar je cryptopia account laten sturen. Dan hoef je niet te wachten tot litebit z'n registraties weer open zet.

Guldens heb ik gewoon gekocht via gulden site zelf en in de gulden app/wallet gezet. Als je daar verder niet mee wilt handelen, dan is dat echt wel makkelijk.

Kana

Berichten: 9061
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:01

marionnnn schreef:
@Kana je kunt ook bitcoin kopen op btcdirect (wel eerst registreren, maar dat is nog wel redelijk snel te doen) en die naar je cryptopia account laten sturen. Dan hoef je niet te wachten tot litebit z'n registraties weer open zet.

Guldens heb ik gewoon gekocht via gulden site zelf en in de gulden app/wallet gezet. Als je daar verder niet mee wilt handelen, dan is dat echt wel makkelijk.

Thanks!

Nu heb ik Coinbase en via BTCdirect heb ik wat Litecoins gekocht. Die zijn nu in verwerking. Zodra die binnen zijn op mijn Coinbase even goed kijken wat ik daarmee wil doen. Nu ik er iets meer van snap heb ik dit topic nog een keer doorgelezen, staan goede tips in!

knetterhard

Berichten: 2446
Geregistreerd: 13-02-12

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:44

Je kunt ook gewoon je LTC bewaren he :)

Gisteren een bericht geplaatst op fb (cryptocurrency Nederland) over dat ik fan was van een bepaalde munt en daar werd ik gewoon uitgescholden :+
Dus ik heb gelijk maar het bericht verwijderd en werd ik in andere berichten belachelijk gemaakt door een man :Y)

Nu keek ik vandaag hoe die munt het heeft gedaan en die is dus +80% gegaan :D

--

Ik heb inderdaad ook opgevangen dat er weer een dump komt, maar hoe groot deze gaat worden dat zou ik nu niet weten. Wel heb ik wat Buy orders ingesteld op lage bedragen :)

Myou
Berichten: 922
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 18:07

knetterhard schreef:
Je kunt ook gewoon je LTC bewaren he :)

Gisteren een bericht geplaatst op fb (cryptocurrency Nederland) over dat ik fan was van een bepaalde munt en daar werd ik gewoon uitgescholden :+
Dus ik heb gelijk maar het bericht verwijderd en werd ik in andere berichten belachelijk gemaakt door een man :Y)

Nu keek ik vandaag hoe die munt het heeft gedaan en die is dus +80% gegaan :D

--

Ik heb inderdaad ook opgevangen dat er weer een dump komt, maar hoe groot deze gaat worden dat zou ik nu niet weten. Wel heb ik wat Buy orders ingesteld op lage bedragen :)


Reddit is daarmee ook verschrikkel, Tron wordt daar met de grond gelijk gemaakt...

Nergens voor nodig lijkt me, ieder zn eigen munt haha :P

PascalB

Berichten: 1796
Geregistreerd: 06-07-03

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 18:13

Zie je idd op meer sites. ook figuren die komen trollen bij een munt die ze zelf niet hebben.
XRP is ook een munt die gehaat word door de bitcoin fans. Bank munt etc etc

Shiloh

Berichten: 19804
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:00

De boodschap die ik kreeg: Bitcoin heeft een uur candle gehad boven de 12.000, daarnaast is er de afgelopen dag een "inverse head and shoulder pattern" geweest. Daarna is het wel weer iets naar beneden gekomen. Maar dit patroon zou "bullish" indicatie kĂșnnen zijn.

Ik ben nog niet overtuigd, maar het positieve kans op te gaan.

Een head and shoulders pattern:

Afbeelding

Als de kop en schouders gevormd is, volgt het heel vaak dat patroon, maar er zijn ook genoeg voorbeelden dat zo'n patroon ineens afbreekt. De signalen zijn positief, maar nog erg onzeker.

Kana

Berichten: 9061
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:03

Waar haal jij veel van je info vandaan Shiloh? :)

Shiloh

Berichten: 19804
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:07

Even terug lezen :) , leg ik vorige pagina uitgebreid uit :)

Shiloh

Berichten: 19804
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:21

Het is trouwens wel echt een vroege indicatie! Het is nog heel risicovol! Dat het eigenlijk snel daarna weer onder de 12.000 is gekomen is weer een slecht teken.

Misschien dat ik zo meteen 25/50% van mijn geld weer ga inzetten, zodat ik als het toch nog zakt, ik de andere helft in de dip kan inzetten, om het verlies zo te compenseren. Maar ik twijfel nog.

Anoniem

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 20:42

Volg je meerderen of alleen hem?
Ik haal m'n informatie van verschillende plaatsen vandaan en check die dan ook bij een paar zeer ervaren beleggers om me heen.

Shiloh

Berichten: 19804
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 21:01

Nee, alleen hem. Ik deel het, omdat ik toch wel een aantal reacties heb gehad dat mensen het op prijs stellen. Ik word zelf gek van teveel verschillende input. Ik kies liever 1 bron die ik vertrouw en hou het daarbij :P

Shiloh

Berichten: 19804
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:00

Argh. Ik wil naar bed, maar heb het gevoel dat het vannacht iets gaat doen. De ene kant op of de andere.

Senas

Berichten: 219
Geregistreerd: 09-08-14
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:08

Shiloh schreef:
Argh. Ik wil naar bed, maar heb het gevoel dat het vannacht iets gaat doen. De ene kant op of de andere.

Stel gewoon een buy/sell order in en ga slapen :p gezondheid is belangrijker dan geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:09

Shiloh schreef:
Nee, alleen hem. Ik deel het, omdat ik toch wel een aantal reacties heb gehad dat mensen het op prijs stellen. Ik word zelf gek van teveel verschillende input. Ik kies liever 1 bron die ik vertrouw en hou het daarbij :P

Geen probleem da tjet het deelt hoor. Alleen maar leuk verschillende kijk op de zaak ( vind ik dan :) . )

Shiloh

Berichten: 19804
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 12:16

Senas schreef:
Shiloh schreef:
Argh. Ik wil naar bed, maar heb het gevoel dat het vannacht iets gaat doen. De ene kant op of de andere.

Stel gewoon een buy/sell order in en ga slapen :p gezondheid is belangrijker dan geld.


Ja uiteindelijk ook vrijwel meteen daarna gedaan. Niks van gevuld though. Boel staat nog steeds stil.

Shiloh

Berichten: 19804
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 10:11

Ik zit er weer in. Mijn buy order voor ETH boven de 1100 en voor bitcoin boven de 12300 zijn in mijn slaap getriggerd.

"The US government shutdown" (nee helaas, trump is niet opgestapt), heeft waarschijnlijk een bullish effect op de markt. Meestal als het met overheden niet goed ging, betekende dat een Spike in crypto waarde. Maar geen garanties, zoals altijd.

Morgen lopen wel ook nog meer futures af, daardoor wordt ook nog een piek verwacht, net als toen het van de week van 9000/10000 naar 11000 schoot.

c_alsemgeest

Berichten: 20759
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:56


Kana

Berichten: 9061
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 18:46

Shiloh schreef:
Even terug lezen :) , leg ik vorige pagina uitgebreid uit :)

Je hebt gelijk. Ik werd even overspoeld doen enthousiasme. :D


Zo, eindelijk alles voor elkaar en een deel op iota en een deel op ripple. Ook nog wat ETH op mijn coinbase account staan. Nu niet meer aan komen en kijken wat de toekomst brengt.

Yavanna

Berichten: 2678
Geregistreerd: 11-12-03

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 18:59

Wie weet er waar je op dit moment nog ripple kan kopen... Ik wil het liefst niet ruilen, dus geen btc of eth omzetten naar ripple... maar kopen met ideal... en ook nog op een eigen wallet kan zetten... Ben al dagen aan het pluizen, maar kom er niet uit..

Shiloh

Berichten: 19804
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 19:38

Volgens mij kan dat nergens Yvana. Je zult een van de grotere coins moeten kopen, en dan je geld naar een exchange moeten sturen, en dan omzetten naar ripple.

PascalB

Berichten: 1796
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 19:56

Yavanna schreef:
Wie weet er waar je op dit moment nog ripple kan kopen... Ik wil het liefst niet ruilen, dus geen btc of eth omzetten naar ripple... maar kopen met ideal... en ook nog op een eigen wallet kan zetten... Ben al dagen aan het pluizen, maar kom er niet uit..



Litbebit verkoopt XRP via ideal.
ik weet alleen niet of er nog een stop is.

https://www.litebit.eu/nl/kopen/ripple

bij de koop geef je het wallet adres op waar op gestort moet worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:06

Kana schreef:
Shiloh schreef:
Even terug lezen :) , leg ik vorige pagina uitgebreid uit :)

Je hebt gelijk. Ik werd even overspoeld doen enthousiasme. :D


Zo, eindelijk alles voor elkaar en een deel op iota en een deel op ripple. Ook nog wat ETH op mijn coinbase account staan. Nu niet meer aan komen en kijken wat de toekomst brengt.

k heb ook iota maar dat is mijn slechts presterende Alt helaas.

Verder veel substratum, Extrabytes, Stratis en een beetje Stellar

Yavanna

Berichten: 2678
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:19

PascalB schreef:
Yavanna schreef:
Wie weet er waar je op dit moment nog ripple kan kopen... Ik wil het liefst niet ruilen, dus geen btc of eth omzetten naar ripple... maar kopen met ideal... en ook nog op een eigen wallet kan zetten... Ben al dagen aan het pluizen, maar kom er niet uit..



Litbebit verkoopt XRP via ideal.
ik weet alleen niet of er nog een stop is.

https://www.litebit.eu/nl/kopen/ripple

bij de koop geef je het wallet adres op waar op gestort moet worden.

Litebit staat nog steeds op stop, schijnt dat ze grotendeels offline zijn, daarnaast weinig voorraad, dus geen optie helaas. Altcoin heeft ze niet, heb daar een account... die heeft weer wel guldens, maar die kan niet op mijn wallet..
En een aantal paginas hebben een eigen online wallet en kan je geen hardware gebruiken....
Hopen dan maqr dat altcoins ze ook gaat verkopen...

Shiloh

Berichten: 19804
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:20

Iota heeft binnenkort wel weer nieuws naar buiten komen over een grote nieuwe partner.

Stellar heeft ook groot nieuws binnenkort, en zou dan flink kunnen stijgen. Veel belovend lange termijn project ook, stellar.

A little birdie told me.

PascalB

Berichten: 1796
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:21

je kan je niet meer aanmelden?
Voorraad is laatste dagen groot moet ik zeggen. vanmiddag nog wat bijgekocht.

2,616,008.933338 xrp beschikbaar